Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. 04-17 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Šiandien, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Virtus Bologna
0
Rytoj, 04:30
NBA
Pelicans
0
Kings
0
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0

„BMW 135i“, galintis nustebinti „Omnitel“ 1000 km lenktynėse

2012.05.30 14:18
BMW 135i | Ramūno Žilionio nuotr.

BMW 135i | Ramūno Žilionio nuotr.

„Omnitel“ 1000 km lenktynėms“ ruošiamas naujas projektas. „BMW 135i“ su 3 litrų darbinio tūrio varikliu ir dviem turbinomis dar ruošiamas garaže, tačiau potencialo šis bolidas turi.

Projekto autorius, gerai žinomas tarp auto sporto mėgėjų, Tomas Dapšas pasakojo, kad po ilgų svarstymų apsisprendė, jog šis automobilis bus puikus pasirinkimas dėl savo pakankamai ilgos ratų bazės bei gero galios ir svorio santykio. Renkantis automobilį buvo akcentuota, kad tai turi būti galiniais ratais varomas automobilis ir variklis turi būti mažiausiai 3 litrų kubatūros.

Automobilis buvo atgabentas iš JAV su pažeidimais. Ruošiant bolidą lenktynėms, jis buvo išrinktas iki paskutinio varžtelio. Gera žinia buvo ta, kad jis už Atlanto buvo nuvažiavęs vos 2000 mylių. Todėl galima sakyti, kad buvo ardomas visiškai naujas automobilis.

Visi darbai prasidėjo 2011 metų vasaros gale. Tačiau per visą tą laiką prie jo dirbama praktiškai be pertraukos. Šiuo metu baigiama „lipdyti“ automobilio „body kit‘ą“, kuris ne tik atrodys agresyviai, bet leis naudoti kur kas platesnius ratus ir padės aerodinamikai.

Apie automobilio prispaudimą prie trasos galvota nuo projekto pradžios. Priekyje daromos ertmės iš po priekinių sparnų susikaupusiam orui išeiti. Priekiniai ir galiniai ratai išplatėjo po 10 centimetrų į kiekvieną pusę, todėl tenka platinti sparnus. Gale greitai bus sumontuotas spoileris su reguliuojamu atakos kampu. Pilnai bus uždengtas dugnas, o gale sumontuotas difuzorius.

Paklaustas apie bolido galimybes kovoti dėl pergalės šių metų „Omnitel“ 1000 km lenktynėse, Tomas Dapšas buvo atsargus. Jis sakė, kad šiais metais jų planai yra pilnai ištestuoti automobilį ir su juo susipažinti.

„1000 km lenktynėse Palangoje šiais metais norime tiesiog finišuoti. Tačiau automobilis kuriamas žiūrint į ateitį, o jos tikslas yra laimėti“, - teigė T.Dapšas.

Panašu, kad tam tikslui ruošiamasi kruopščiai. Tą galima spręsti vien iš automobilio patobulinimų sąrašo:

„BMW 135i“

- Stiklo audinio kapotas, durys, bagažinės dangtis, priekiniai sparnai, priekinis lipas, priekiniu lempų uždangalai, karboninis stogas, kapoto ir bagažinės „aerocatch“ užraktai, polikarbonato šoniniai ir galinis langai.

- „Bride“ ratų vienos veržlės sistema;

- „Bride“ ratlankiai 10x18 priekyje ir 11x18 gale;

- „Intrax 4“ krypčių reguliuojami amortizatoriai lengvintu, stiprintu titaniniu korpusu‘

- H&R galinis stabilizatorius‘

- Važiuoklės gumos pakeistos į „powerflex“;

- „Sachs“ keramikinė sankaba;

- „Sachs“ sportinis diskatorius;

- Lengvintas vienos masės smagratis;

- lsd blokiruotė;

- Perdaryta oro paėmimo sistema, įdėtas didesnis tarpinis oro aušintuvas K&N oro filtrai;

- „Air Jack“ greito pakėlimo sistema;

- „Atl“ 120 litrų talpos kuro bakas;

- „Tilton“ stabdžių reguliatorius;

- „Tilton“ pedalai;

- „Tilton“ sankabos ir stabdžių cilindrai;

- „Aim“ prietaisų skydelis;

- Stiklo audinio panele nuflokuota juodai;

- 6 tašku saugos diržai ir sportinė „Sparco“ sėdyne;

- Sparco vairas su greito nuėmimo jungtimi;

- Elektroninė gesinimo sistema „Lifelineo“;

- Elektroninis masės išjungiklis;

- Sportinis akumuliatorius.

Projekto nuotraukos (Ramūno Žilionio nuotr.)

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų