Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. 04-17 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
GYVAI. II kėlinys, 6 min.
Eurolyga
Baskonia
31
Virtus Bologna
29
Rytoj, 04:30
NBA
Pelicans
0
Kings
0
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0

„Žigulys“ užvedamas tik prieš pat lenktynes

2014.07.15 17:43
komandos nuotr.

komandos nuotr.

Kauno automobilininkų sporto klubo komanda studentišku ritmu: lenktyninis „Žigulys“ prieš 1000 km lenktynes Palangoje jau daugelį metų iš eilės būna ruošiamas net ir paskutinę naktį. Komanda sako – kad tokia technika trasą privalo pasiekti visiškai „šviežia“.

1000 km lenktynėse Palangoje raudonasis Dovilo Čiutelės rankomis sutvertas „Lada 2104“ modelis dalyvaus jau penktus metus. Ir kasmet kartojasi tas pats scenarijus – užsukite į SGR dirbtuvių garažą naktį prieš techninę komisiją ir pamatysite mechanikų kompaniją dar tik baigiančią surinkinėti lenktyninį bolidą. Pirmieji pasibandymai visada būna jau Palangos trasoje. Kyla klausimas, kodėl ši kompanija niekada nepasimoko?

Į lenktynes – tik su „šviežia“ mašina

Komandos vadovas Aleksandras Dainys mesteli jų moto, atskleidžiantį visą situacija – „Lenktynes visada pradedame su kuo šviežesne mašina.“ Ir tęsia: „Niekada nebuvo taip, kad automobilį pagamintumėme anksčiau, jį pravažinėtumėme ir paskui jis dulkėtų garaže.“

Aleksandras aiškina, kad ilgametė patirtis parodė, jog naujai surinkta mašina visada važiuoja geriau, o treniruočių laiko dažniausiai pakanka iki galo suderinti visus mazgus. Antroji ilgo delsimo ir naktinio krapštymosi priežastis – raudonasis „Žigulys“ yra ne konstruojamas, o kuriamas. „Mašinoje labai daug kūrybos, kiekvienas mazgas reikalauja bent penkis kartus daugiau laiko nei gamykliniame automobilyje,“ – aiškina.

Verta paminėti, kad visada ketvirtu numeriu pažymėtame „Lada 2104“ originalus likęs tik variklio blokas. Visa kita – iš įvairių kitų markių automobilių ar savadarbių detalių sukurta „Žigulių“ guru D.Čiutelės.

Treniruotėms – civilizuotesnis BMW

Vis dėlto prieš didžiausią metų automobilių sporto renginį Baltijos šalyse prasimankštinti reikia. Tam Kauno automobilininkų sporto klubas naudoja kiek silpnesnį, apie 200 AG turintį „BMW E30“ modelį.

Daug ratų tiek Kačerginės Nemuno žiede, tiek Kazlų rūdos trasoje juo apsukęs komandoje važiuosiantis bravoro „Volfas Engelman“ atstovas Mantas Matukaitis pripažįsta, kad treniruočių su „Žiguliu“ šiek tiek trūksta, iki galo prie automobilio pripranta tik per pačias lenktynes.

„Mūsų treniruočių BMW yra pakankamai greitas ir kartu civilizuotas automobilis. O „Žigulys“ – priešingai. Visų pirma – jis turbininis, pasižymi kitokia trauka, jis šiek tiek kitaip valdomas, nors turi iš BMW perimtų pakabos detalių, jo vairas sunkesnis, ir viską apibrėžiant – tai gerokai primityvesnis, galima sakyti, visiškai vyriškas automobilis. Norint su juo susibendrauti reikia daugiau laiko, tačiau toks studentiškas gyvenimo būdas lenktynes padaro tik įdomesnėmis, o pergalę – saldesnę.“ – kalbėjo praėjusiais metais prie „Lada 2104“ vairo sėkmingai debiutavęs M.Matukaitis.

Manto kolega, „Volfas Engelman“ aludaris Tadas Aganauskas šiemet tikisi tokio pat sėkmingo debiuto prie „Žigulio“ vairo. Tam jis pastoviai suka ratus Kačerginėje ir Kazlų Rūdoje.

„Žinau, kad persėdus į „Lada“ viskas bus gerokai sunkiau, tačiau pasistengsiu prie vairo sėsti pasiruošęs psichologiškai stipriai, ir važiuoti kiek galima greitai ir tausojant techniką,“ – atvirauja Tadas.

Juk lenktynės – ištvermės, konkurentai X1 prototipų klasėje ypatingai stiprūs, taigi taktika išlieka ta pati kaip ir praėjusiais ar dar ankstesniais metais – varžovus pranokti jei ne greičiu, tai technikos paprastumu ir patikimumu. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų