„StuntRiding EuroCup“ motoakrobatikos varžybose – A.Gibiežos triumfas (komentaras)
Arūnas Gibieža | Sportas.lt/Dominyko Genevičiaus nuotr.
Šeštadienį Vilniaus „Siemens“ arenoje svilo padangos ir griaudėjo motociklų varikliai – čia įvyko antrasis motoakrobatikos Europos taurės (StuntRiding EuroCup) etapas.
Šįkart žiūrovai galėjo išvysti puikų Lietuvos atstovų pasirodymą. Varžybose startavo 18 dalyvių iš visos Europos, o į finalinį 12-uką pateko net penki lietuvaičiai.
Tiesa, vienintelis Arūnas Gibieža pretendavo į aukštas vietas. Finale jo pasirodymas vertė aikščioti žiūrovus iš nuostabos. Teisėjų verdiktas buvo palankus mūsiškiui – A.Gibieža buvo įvertintas 227 taškais ir pirmąja vieta. Antrą ir trečią vietas užėmė prancūzai Benjaminas Baldini (212 tšk.) ir Kevinas Parussini (207 tšk.). A.Gibieža užtikrintai buvo laimėjęs ir kvalifikacines varžybas.
„Stengėmės, ruošėmės šioms varžyboms. Žinojom, kokia bus danga, prisitaikėme ir tiesiog įrodžiau, kad esu geriausias. Esu išbandęs ir paruošęs daugiau naujų triukų, bet dėl netinkamos dangos čia negalėjau jų parodyti. Stengiausi daryti senus patikimus triukus ir tai atvedė į pergalę. Varžovai paliko neblogą įspūdį, visi gerai pasirodė“, - pasakojo A.Gibieža.
Sportininkas pripažino, kad Vilniuje jam buvo palankesnė didesnė aikštelė negu Kaune.
„Vilniuje buvo didesnė aikštė ir klaidų mažiau padariau. Bet tiksliai sunku pasakyti, kas lėmė geresnį rezultatą nei Kaune. Reikėtų klausti teisėjų. Aš tiesiog padariau, ką galiu geriausia ir buvau įvertintas. Tas man ir patinka“, - pridūrė motoakrobatas.
Pirmajame etape Kaune triumfavęs suomis Joona Vatenenas šįkart liko už prizininkų pakylos.
A.Gibieža šiemet sustoti neketina ir jau laukia naujų startų: „Laukia varžybos Bulgarijoje, Anglijoje, Rytų Europos čempionatas. Dar Lietuvoje dalyvausime „Arena motor show“ renginyje, Nestovėsime vietoje ir „gazuosim“ toliau“.
„16K StuntRiding EuroCup 2014″ - tai pirmasis žingsnis link šio kontraversiško sporto Europos čempionato. Su dailiuoju čiuožimu lyginamas sportas neturi itin aiškių vertinimo kriterijų – dalyviai nesivaržo dėl pozicijų ar dėl geresnio trasos įveikimo laiko, o bando sužavėti teisėjų komisiją ir žiūrovus atlikdami kvapą gniaužiančius, kartais gravitaciją paneigiančius triukus. Važiavimas ant galinio rato – tai klasika, kurią gali atlikti kone kiekvienas, kiek labiau įgudęs motociklininkas – čia sportininkai važiuoja ir ant priekinio rato, atlieka šuoliukus, bei visus kitus triukus, kurie galbūt neatrodė įmanomi ant motociklo.
Varžybų prizinį fondą sudarė 16 tūkst. eurų.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.