Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. 04-17 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Šiandien, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Virtus Bologna
0
Rytoj, 04:30
NBA
Pelicans
0
Kings
0
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0

Lietuviai „WELLMAN Rally Team“ sėkmingai įveikė pirmąją Europos ralio čempionato dieną

2014.02.01 20:51
„WELLMAN Rally Team“ nuotr.

„WELLMAN Rally Team“ nuotr.

Latvijoje baigėsi pirmoji Europos ralio čempionato diena. Iš trijų čempionate statavusių lietuvių ekipažų, du iškrito vos prasidėjus raliui, sėkmingai visus šešis greičio ruožus įveikė tik Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo komanda „WELLMAN Rally Team“. Lietuvą Europoje atstovaujantis ekipažas rungtynes baigė 12-je vietoje bendroje čempionato įskaitoje ir 6-oje pozicijoje „Production Cup“ įskaitoje.

Per pirmąją dieną lenktynininkai įveikė 137,82 km greičio ruožų. Toks kilometražas lenkia vieno didelio čempionato Lietuvoje atstumą. Beveik tokią pačią distanciją pajėgiausi Europos lenktynininkai turės įveikti ir rytoj, antrąją čempionato dieną.

„WELLMAN Rally Team“ startas čempionate buvo įspūdingas, jau po pirmojo važiavimo, lietuviai buvo dešimti bendroje įskaitoje ir treti „Production Cup“. Paskutiniai važiavimai komandai buvo kur kas sudėtingesni – važiavimas nebuvo toks greitas ir stabilus, kaip norėta.

„Tikslą, kurį sau kėlėme rungtynių startui, pasiekėme. Buvome nusiteikę rungtynes pradėti greitai ir mums tai pavyko, tačiau vėliau pritrūkome stabilumo. Nelabai tiko kelių esminių greičio ruožų stenograma, nes daugelyje vietų per lengvai posūkius užsirašėme, tad Martynas pradėjo važiuoti atsargiau, stabdyti prieš posūkius daugiau, nei reikia“, – komentavo „WELLMAN Rally Team“ šturmanas R.Šaučikovas.

Kaip teigė M.Samuitis, įvertinus stenogramos ir stabdžių užkaitimo problemas, pasiekta pozicija ekipažas yra patenkintas.

„Dar nebuvo taip, kad išvažiuotume į gerą dangą, palyginus su tuo, kokiais „nuvalytais“ keliais važiavo prieš mus. Geriausias sukibimas su danga yra važiuojant po pirmų penkių automobilių. Tokios sąlygos išsilaiko dar kokiems penkiems automobiliams, važiuojantiems iš paskos. Na, o mes važiavome labiau gale. Bet kuriuo atveju, technika sveika, mes sveiki – viskas gerai. Nusiteikimas rytojui yra geras“, – pasibaigus pirmosios dienos runtynėms sakė M.Samuitis.  

Pirmoji Europos čempionato diena pasižymėjo itin ilgais greičio ruožais, kurio didžiausias siekė 32,03 km. Lenktynininkai, kuriems pavyksta išnaudoti situacija ir per ilgąjį ruožą išsiveršti į priekį, tampa sunkiai pavejamais lyderiais. Kita čempionato specifika – „tolimosios serviso zonos“. Jose yra itin griežta tvarka, automobiliai į mechanikų rankas užsuka vos penkiolikai minučių, per kurias leidžiama naudotis tik tomis detalėmis, kurios yra automobilyje. Mechanikų komanda negali prieiti prie aptarnaujančiuose autobusiukuose turimos įrangos ir ja pasinaudoti, tad lenktynininkai turi kur kas labiau saugoti savo bolidus.

Pirmojo Europos ralio čempionato penketuko finišas, po pirmosios dienos, nenustebino. Per naktį iškritus gausiam sniegui lyderių penketuką galima buvo nesunkiai nuspėti. Išlošė penktadienio dienos kvalifikacijos laimėtojai, kurie turėjo galimybę rinktis starto pozicijas šeštadienio greičio ruožams. Lenktynininkai, kurie sumaniai pasirinko startuoti po pirmo dešimtuko, tapo šios dienos lyderiais. Jie prieš save turėjo švarų, nuvalytą kelią pirmų automobilių.


Europos čempionato lyderių lentelė po pirmosios rungtynių dienos:























































Pozicija



Komanda



Šalis



Automobilis



Laikas



1


E. Lappi ir J.Ferm



Suomija


Škoda Fabia S2000



1:17:30.6



2


V.Gryazin ir D.Chumak



Latvija


Ford Fiesta



1:17:33.2



3


C.Breen ir A.Scott Martin



Airija


Peugeot 207



1:18:29.8



4


K.Kajetanowicz ir J.Baran



Lenkija


Ford Fiesta



1:19:06.5



5


S.Wiegand ir F.Christian



Vokietija


Škoda Fabia S2000



1:19:49.9



12


M.Samuitis ir R.Šaučikovas



Lietuva


Mitsubishi Lancer Evo X



1:22:04.6


Antrose pagal pajėgumą pasaulio ralio rungtynėse, iš trijų startavusių Lietuvos ekipažų, šalį atstovauti liko Šeštadienio rytą į Europos ralio čempionato startą pajudėjo trys lietuvių ekipažai, pilotuojami – Vytauto Švedo, M.Samuičio ir Jono Pipiro. Sugedus automobiliui, V.Švedas dar pirmame greičio ruože pasitraukė iš lenktynių – neatlaikė priekinis pusašis. Antrajame greičio ruože nesėkmę patyrė dar vieni lietuviai. Problemos dėl radiatoriaus neleido tęsti važiavimo J.Pipirui.

Po pirmojo greičio ruožo „WELLMAN Rally Team“ šovė tiesiai į dešimtuką. 24 pozicijoje startavę lietuviai, bendroje įskaitoje finišavo dešimti, nuo lyderio atsilikdami 16 s, o savo įskaitoje – treti, su 5 s. Lietuviai už nugarų paliko nemažai S2000 klasės automobilių. Antrasis etapas ekipažui susiklostė ne taip sėkmingai, važiavo lėčiau ir ruožą pabaigė dvidešimti bendroje įskaitoje ir aštunti „Production Cup“.

Trečiąjį greičio ruožą „WELLMAN Rally Team“ atvažiavo penkiolikti bendroje įskaitoje ir penkti „Production Cup“. Įveiktas ketvirtasis ruožas leido pakilti iki keturioliktos pozicijos bendroje įskaitoje, tačiau kiek nusileista savo kalsėje – „WELLMAN Rally Team“ čia liko šešti. Priešpaskutiniame greičio ruože ekipažas važiavmo kiek lėčiau, tačiau išlaikė turimas pozicijas bendroje įskaitoje, o „Production Cup“ smuktelėjo vieta žemiau. Paskutiniame šios dienos važiavime, M. amuitis įsitvirtino dvyliktoje pozicijoje, o savo įskaitoje liko šešti.

Viso, čempionate liko varžytis 43 pajėgiausi Europos lenktynininkai iš 56 startavusių. Europos ralio čempionato dalyviai važiuoja 12 greičio ruožų, po šešis šeštadienį ir sekmadienį. „WELLMAN Rally Team“ yra pirmasis lietuvių ekipažas po 18 metų, kuris varžosi oficialiame FIA regioniniame ralio čempionate, siekdamas ilgalaikių tikslų, o ne pavieniuose startuose.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
EUROLYGA