Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. 04-17 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Šiandien, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Virtus Bologna
0
Rytoj, 04:30
NBA
Pelicans
0
Kings
0
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0

„Land Rover“ vairuotojams A.Juknevičius atskleis Dakaro patirtį fotogalerija + VIDEO

2020.12.01 11:57
„Land Rover“ vairuotojams A.Juknevičius atskleis Dakaro patirtį | Organizatorių nuotr.

„Land Rover“ vairuotojams A.Juknevičius atskleis Dakaro patirtį | Organizatorių nuotr.

 Net ir pats geriausias įrankis efektyvus tik tuomet, kai vartotojas žino, kaip juo naudotis. „Land Rover“ entuziastai Baltijos šalyse nuo šiol turės patį kvalifikuočiausią mokytoją – gamintojas pradėjo bendradarbiauti su Antanu Juknevičiumi. Dakaro legenda padės vairuotojams atrasti tikrąsias visureigių galimybes.

Kokie yra nuolatinės keturių varančiųjų ratų pavaros privalumai? Kaip pagal paviršių pasirinkti važiavimo režimą? Kaip saugiai nusileisti stačia nuokalne? Kokią naudą galima kiekvieną dieną atrasti naudojant moderniausias technologijas kaip priekinę vaizdo kamerą „ClearSight Ground View“ ar vietoj tradicinio galinio vaizdo veidrodėlio sumontuotą kamerą? Tai – tik dalis klausimų, į kuriuos per interaktyvias „Land Rover School of Adventure“ pamokas atsakys A. Juknevičius.

Daugiau nei 20 metų patirties

Papildomos žinios itin pravers išskirtinėmis galimybėmis bekelėje pasižyminčio naujo „Land Rover Defender“ pirkėjams. Visureigis, kurio maksimali prošvaisa siekia 314 milimetrų, be papildomo paruošimo gali įveikti 90 centimetrų gylio brastą ir užvažiuoti į 45 laipsnių įkalnę – jis leidžia jaustis užtikrintai bet kokiomis eismo sąlygomis. Tokių galimybių visureigis leis saugiai pasiekti bet kokios kelionės tikslą. „Defender“ savybes jau įvertino ir geriausi automobilių žurnalistai – praėjusią savaitę jis buvo pripažintas Lietuvos 2021 metų visureigiu.

A. Juknevičius „Land Rover“ partneriu tapo ne tik dėl patirties Dakare. Tai – žmogus, kuris, kaip pats juokauja, yra suvalgęs daug purvo ir smėlio. Į visureigių kultūrą jis įsiliejo dar 1999 metais, sostinėje metams bėgant įsteigė ne vieną klubą, organizavo varžybas ir pats lenktyniavo.

„Buvo laikotarpis, kai Lietuvoje ketverius metus iš eilės nepraleidau nė vienerių varžybų. Pavyzdžiui, jei per vieną sezoną vykdavo 10 etapų, visuose dalyvaudavau ir dar išvažiuodavau į Lenkiją, Latviją. 2000 metais pirmas iš lietuvių dalyvavau sudėtingiausiomis laikomose Ladogos lenktynėse“, – prisiminimais dalinosi pašnekovas.

Sportininkas pasakojo, kad aistra bekelės lenktynėms ir ralio reidams jį lydėjo nuo tada, kai įsigijo pirmą tam tinkantį visureigį, o nuo tos akimirkos jau praėjo daugiau nei 20 metų. „Land Rover“ stažas – dar įspūdingesnis. Markės istorija rašoma nuo 1948 metų, kai pasirodė legendinis „Series I“ modelis. 

Lenktyniavo su prototipu

Lietuvį su „Land Rover“ sieja gilūs praeities ryšiai. Sportininkas anksčiau netgi lenktyniavo vairuodamas iš skirtingų britų visureigių gamintojo mazgų surinktą „Bowler Wildcat“ prototipą.

„Šilko kelio“ varžybose buvau 10-oje bendros įskaitos vietoje, o Abu Dabyje vykusiame pačiame sunkiausiame pasaulio čempionate „Desert Challenge“ užėmiau šeštąją vietą. Pastarosios varžybos vyksta savaitę Jungtiniuose Arabų Emyratuose ir vien kopomis tenka įveikti 3 tūkstančius kilometrų“, – pasakojo A. Juknevičius.

„Bowler Wilcat“ sportiniai visureigiai gerai pasirodė ir Dakare. Automobiliai buvo nebrangūs, tačiau ekipažai, kurie nepadarydavo klaidų greičio ruožuose, dažniausiai pasiekdavo finišą. Iš skirtingų „Land Rover Defender“ ir „Discovery“ mazgų surinkti bolidai ne kartą pateko į galutinės įskaitos dešimtuką.

A. Juknevičius iki šiol yra lietuviškojo „Land Rover“ klubo narys. „Defender“, anot pašnekovo, yra kultinis visureigis, su kuriuo per visą automobilizmo istoriją galėtų lygintis vos keli kiti modeliai. Naujajame jį labiausiai nustebino komfortas, kuris po itin paprastos konstrukcijos pirmtako daro dar didesnį įspūdį.

„Staiga visureigis tapo toks komfortiškas, kad sėdęs į vidų jautiesi lyg prabangiausiame limuzine. Senieji „Defender“, labai paprasti išskirtinio pravažumo automobiliai, buvo orientuoti į praktiškumą. Dabar greta patikimumo prisidėjo ir neeilinis komfortas“, – kalbėjo lenktynininkas.

Svarbiausias pokytis, anot jo, buvo sumontuota pneumatinė pakaba, kuri šiuolaikiniam visureigiui – pats geriausias sprendimas.

Komfortiškas, bet nesunaikinamas

Gavęs pirmą progą rimčiau išbandyti naujos kartos „Defender“, šio automobilio A. Juknevičius visiškai negailėjo. Išbandė ir galimybę visiškai išjungti elektronines pagalbas, lėtesnę pavarą bei maksimalų važiuoklės aukštį, bet įspėjo – tai reikalinga tik išskirtinėmis sąlygomis. O kiekvieną dieną jis siūlo išnaudoti tokias komforto funkcijas kaip važiavimo stabilumą užtikrinančias „All Terrain Progress Control“ ar „Terrain Response“, pažangias vaizdo kamerų sistemas.

2021 metų Dakarui besiruošiantį lenktynininką nustebino įspūdinga 400 AG ir 550 Nm pajėgumą pasiekiančio benzininio švelniojo hibrido (MHEV) variklio trauka – jo sukimo momento visiškai pakanka važiuojant bet kokiu greičiu tiek ant asfalto, tiek visiškoje bekelėje.

„Kiekvienas automobilio bandymas papildo vairuotojo žinių kraitelę. Ant naujojo „Defender“ išliejau visą Dakare sukauptą patirtį, o visureigis nė neparodė nuovargio pėdsakų“, – reziumavo lenktynininkas.

A. Juknevičius oficialiai pripažintas Dakaro legenda. Sudėtingiausiame dykumų ralio maratone jis tris kartus buvo greičiausias Baltijos šalių lenktynininkas, o 2019 metais kartu su šturmanu Dariumi Vaičiuliu bendroje įskaitoje tarp visų automobilių ekipažų užėmė 12-ąją vietą. Jo parengti „Land Rover School of Adventure“ vaizdo siužetai ir nuotraukos jau greitai pasirodys internete.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų