Pasibaigęs. 04-14 19:30
LKL
M Basket
62
CBet
79
Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Kings
121
Trail Blazers
82
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. Vakar 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. Vakar 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Šiandien, 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
0
CBet
0
Šiandien, 18:50
LKL
Rytas
0
Šiauliai
0
Rytoj, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Virtus Bologna
0
04-20, 04:30
NBA
Pelicans
0
Kings
0
04-20, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0

Tragiškas sraigtasparnio skrydis buvo nelegalus, įmonė neribotam laikui sustabdė savo veiklą fotogalerija (6)

2020.01.31 19:06
Tragiška sraigtasparnio avarija | Scanpix nuotr.

Tragiška sraigtasparnio avarija | Scanpix nuotr.

 Sekmadienį pasaulį sukrėtusioje „Sikorsky S-76“ sraigtasparnio katastrofoje žuvo visi 9 žmonės, tarp kurių – ir Kobe Bryantas su dukra Gianna.

Jau anksčiau skelbta, kad pilotas Ara Zobayanas dėl prastų oro sąlygų paprašė leidimo skristi pagal specialiąsias vizualiųjų skrydžių taisykles (SVFR). Teigiama, kad jis tokį leidimą gavo iš skrydžių valdymo centro.

Dabar aiškėja, kad šio sraigasparnio pilotavimas pagal SVFR taisykles buvo nelegalus. Nors A.Zobayanas asmeniškai turėjo leidimą pilotuoti sraigtasparnį pagal SVFR taisykles, tačiau „Island Express Helicopters“ įmonė, kuriai priklausė sraigtasparnis, nebuvo sutvarkiusi visų dokumentų, kad jos sraigtasparniai galėtų skristi pagal SVFR taisykles. Tokią informaciją pateikė „The New York Times“, remdamiesi trimis šaltiniais.

Teigiama, kad „Island Express Helicopters“ kompanijos sraigtasparniais buvo galima skristi tik pagal standartines vizualiųjų skrydžių taisykles (VFR). Tokiu atveju matomumas ore turi siekti bent 5 km, o debesys turėtų būti ne žemiau nei 300 m nuo žemės. Sekmadienį oro sąlygos neatitiko VFR reikalavimų, todėl A.Zobayanas pagal reglamentą paprašė leidimo skristi pagal SVFR taisykles. Vis labiau linkstama prie versijos, kad būtent prastos oro sąlygos sutrukdė pilotui tinkamai orientuotis aplinkoje ir sukėlė katastrofą.

„Island Express Helicopters“ kompanija paskelbė, kad neribotam laikotarpiui sustabdė savo veiklą.

„Visi kompanijos darbuotojai buvo šokiruoti po šio incidento. Nusprendėme, kad nutrauksime skrydžius neribotam laikotarpiui“, - rašoma „Island Express Helicopters“ pranešime.

Verta pažymėti tai, kad ne tik „Island Express Helicopters“, bet ir kitos Los Andželo skrydžių kompanijos neturi leidimo skristi pagal SVFR taisykles.

„Mums neapsimoka siekti tokio leidimo, nes jį gauti – labai brangu. Mes tokiu prastu oru šiaip ar taip neskraidome, todėl tokie leidimai mums nereikalingi. Čia dažniausiai saulėta, o matomumas įprastai būna geras“, - sakė „Group 3 Aviation“ savininkė Claudia Lowry.

Ne kartą su tuo pačiu „Sikorsky“ sraigtasparniu skridęs Dougas Solbrekkenas patikino, kad prastomis oro sąlygomis valdyti šią transporto priemonę – labai sudėtinga, ypač jei sraigtasparnyje tėra vienas pilotas.

„Tai didelis ir greitas sraigtasparnis. Jei su juo turi skristi prastomis oro sąlygomis, tuomet vienam pilotui tenkantis darbo krūvis gali būti per didelis. Turint šalia antrąjį pilotą, visada gali sulaukti pagalbos. Tam šis sraigtasparnis ir buvo sukurtas. Negaliu suskaičiuoti, kiek kartų man skrendant sulaukdavau patarimų iš antrojo piloto ir galėdavau ištaisyti nedideles klaidas“, - sakė D.Solbrekkenas.

Skelbiama, kad sprendimas skristi su vienu pilotu buvo nulemtas noro sutaupyti. Pagal taisykles du pilotai nėra privalomi.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų