Remigijus Kančys | Vytauto Dranginio nuotr.

Remigijus Kančys | Vytauto Dranginio nuotr.

 Vos ne kiekvieną vasaros savaitę bėgimo entuziastai turi progą savo jėgas išmėginti vis kitose varžybose. Aplink ežerus, kaimo keliais, pajūriu, miestų ir miestelių gatvėmis.

Kad po varžybų jiems netektų kreiptis tiesiai į medikus, tikrai pravers keletas taisyklių iš profesionalų lūpų. Prieš mėnesį Kauno maratoną laimėjęs maratonininkas Remigijus Kančys sako, kad svarbu apskaičiuoti savo jėgas ir pirmos distancijos pusės nebėgti greičiau nei antrosios. O po varžybų – nepulti iškart ruoštis kitoms.

„Iš pradžių nueikite į masažą, į pirtį. O dieną pailsėjus vėl galima pradėti bėgioti. Bet pirmąsias tris dienas po varžybų bėgiokite visiškai ramiai. Tai negalioja maratonui. Po jo atsigauti reikia ilgesnio laiko“, – sakė R.Kančys.

Žinomas maratonininkas patarimus dalins šį ketvirtadienį 19 val. sostinės Vingio parke šalia estrados, kur vyks renginys „Run for good“, suvienijęs bėgikus.

Kad organizmui būtų lengviau atsistatyti po per varžybas patirto krūvio, dar būtina vertinga mityba. Tai pabrėžia bėgimo klubui „Neko runners“ vadovaujantis treneris Dalius Pavliukovičius – Neko. Vis dėlto, svarbiausia – vanduo.

„Visada reikia gerti kuo daugiau vandens. Sportuojant jo reikia dar daugiau. Bėgimo metu prarandame elektrolitus, tad po varžybų reikia nepamiršti jais papildyti organizmą. Tačiau vandens negerkite iškart dideliais kiekiais, o gurkšnokite nuolat. Taip jį organizmas geriau įsisavins“, – patarė D.Pavliukovičius-Neko. 

Ypač tai aktualu karštomis vasaros dienomis. Mažiau patyrusiems ir jautresniems karščiui bėgikams treneris pataria geriau bėgti anksti ryte arba vėlai vakare. 

Dar daugiau naudingų žinių iš bėgimo trenerio D.Pavliukovičiaus-Neko, maratonininko R.Kančio ir kineziterapeuto-masažuotojo Sauliaus Paliūnio lūpų galima bus išgirsti nuotaikingoje treniruotėje ne tik bėgikams. Bus kalbama apie sportą, baimes, rezultatus, traumas, džiaugsmą, taip pat visi susirinkusieji galės pasivaržyti įdomiose rungtyse.  

Renginys nemokamas, bet dalyviai galės savanoriškai paaukoti onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams, Rimanto Kaukėno paramos fondui. Bus ir loterija! Net 5 laimingieji, dalyvavę paramos renginyje, turės galimybę laimėti bėgimo batelius.

Renginys „Run for good“ vyks jau šį ketvirtadienį, liepos 11 d., 19:00 val. sostinės Vingio parke šalia estrados.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.


Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

LKL 2019/2020

10-26 „Pieno žvaigždės“ 16:30 „Neptūnas“
10-26 „Juventus“ 17:00 „Nevėžis“
10-26 „Rytas“ 17:00 „Šiauliai“
10-27 „Lietkabelis“ 17:00 „Sintek-Dzūkija“
10-27 „Žalgiris“ 17:20 „CBET“




Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

Lietuvos „A lyga“

Šeš 10-26 Riteriai 13 : 00 Panevėžys
Šeš 10-26 Atlantas 13 : 00 Palanga
Šeš 10-26 Sūduva 13 : 00 Žalgiris
Šeš 10-26 Kauno Žalgiris 13 : 00 Stumbras