Naujausios žinios iš A.Juknevičiaus: nauja teorija dėl kaistančio variklio, dar viena apmaudžiai kilusi problema ir išskirtiniai lietuviai
Antanas Juknevičius | Organizatorių nuotr.
Daugybę laiko ir problemų dėl kaistančio variklio turintys Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis susidūrė su naujomis bėdomis. Laisvą dieną mechanikai tvarkė variklio galvą, tačiau jau surinkinėjant viską atgal - nulūžo vienas iš galvą laikančių varžtų.
Didžiausia bėda tame, kad tokį varžtą Dakare gauti yra itin sunku. Kaip atskleidė A.Juknevičius, su šiais varikliais dažniausiai nebūna problemų, todėl atsarginių dalių jiems beveik niekas nesivežioja.
A.Juknevičius taip pat atskleidė naują teoriją, jog variklio kaitimo problemas iššaukė ne jų virtimas ant stogo, tačiau toks automobilis jau buvo nupirktas iš Lenkijos, o testų neužteko tam išsiaiškinti.
„Situacija pas mus tokia, kad... Mechanikai jau sako, kad jūs gal nuneškite žvakutę kur nors pastatyti (juokiasi, - aut. past.). Šiandien ryte viskas buvo tvarkoje: galvą nuėmė ir nuvežė į šlifavimo centrą, nušlifavo, viskas atrodė labai gerai. Šiuo metu būtų viskas surinkta, tačiau sukant varžtus - vienas iš jų nulūžo. Problema ta, kad sunku gauti tą varžtą, jo beveik niekas neturi, tačiau mes ieškome. Kažkur yra, tačiau čia loterijos dalykas. Jau galva buvo uždėta, keli varžtai prisukti, tačiau vėl grįžome į tą stadiją, kai galva yra nuimta. Mus visą laiką ant įtempimo, turime vienuolika valandų iki starto, tačiau viskas turėtų būti gerai.
Dakare niekas nesiruošia tų variklių taisyti, todėl niekas neturi tų variklio dalių. Mes turėjome tarpinių komplektą, todėl ir įsimetėme, tačiau kadangi su tais motorais niekada nebūna problemų, niekas tų dalių nesivežioja. Jeigu būtų problema, niekas tokiais darbais neužsiiminėja, tačiau kaip matome - lietuviai užsiiminėja ir gali padaryti. Tikiuosi, kad dar nustebinsime.
Viena galva pas mus uždėta nešlifuota, nes tada turėjome tik penkias valandas tam darbui, plius buvo naktis, pūtė vėjas, daug dulkių, todėl pakeitėme tik vieną galvos tarpinę. Eilinį kartą įrodysime, kad lietuviai gali daryti stebuklus.
Aš buvau įsitikinęs, kad tada, kai virtome, per žiedus tepalas sunkėsi į cilindrus, todėl susidarė didesnis spaudimas ir prikėlė galvą. Tačiau dabar yra tokia versija ir mechanikai įtaria, kad mes nupirkome šitą automobilį su perkaitintu varikliu ir čia ne virtimo pasekmė. Visgi dabar čia niekas tiksliai negali pasakyti. Taip galvojame todėl, kad per testus išvarinėjo tasolą, tačiau manėme, kad jo tiesiog perpylėme. Žinoma, po virtimo, praėjus šiek tiek laiko, viskas suprogresavo. Faktas, kad tą variklį grįžę į Lietuvą susitvarkysime, tačiau dabar neieškome kaltų, bet galimas daiktas, kad nupirkome jau tokį automobilį. Tų testų Lietuvoje ir testų dienos prieš Dakarą neužteko, kad tai išlystų“.
Naujausios žinios ir prognozės tolesnėms dienoms. #fullattack __________________ Latest news and perspectives for the future at the moment. #Dakar2019
Posted by Antanas Juknevičius on Saturday, January 12, 2019
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.