Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. 04-17 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Šiandien, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Virtus Bologna
0
Rytoj, 04:30
NBA
Pelicans
0
Kings
0
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0

Prekybos centras dykumoje (1)

2019.01.11 12:46
Benediktas Vanagas | Ryčio Šeškaičio nuotr.

Benediktas Vanagas | Ryčio Šeškaičio nuotr.

 Dešimties dienų ir tūkstančių kilometrų iššūkis viename sunkiausiai pravažiuojamų pasaulio regionų – taip šiemet atrodo Dakaro ralis. Tai lenktynės, skirtos tikriems skautams – tiems, kurie visada pasiruošę bet kokiam galimam scenarijui. Į savo septintąjį maratoną iškeliavęs „General Financing team Pitlane“ ekipažo pilotas Benediktas Vanagas sakosi šiemet besivežantis per pus mažiau atsarginių padangų ir stipriai mažiau atsarginių detalių. Tai dalykai, kurie gali lemti tiek galutinį rezultatą, tiek finišo tikimybę, tačiau Benediktas dėl to labai nesijaudina, nes turi naują planą.

Prekybos centras Bivuake

„Aš aišku norėčiau būti buože, kuris turi visiškai viską, ko mums gali prireikti savo sunkvežimyje, tačiau nusipirkti ir vežiotis visiškai viską yra labai brangu ir nebūtinai patogu“, – pasakoja pilotas. Šiemet komandos resursus Benediktas skirstė kiek kitaip nei įprasta: vietoj to, kad nukeliautų į Belgiją ir iš ten grįžtų su keletu tonų atsarginių agregatų, jis tiesiog įsigijo teisę juos gauti Pietų Amerikoje. „Mes sudarėme sutartį ir sumokėjome avansą, kuris mums leis disponuoti gamyklinės „Overdrive“ komandos sandėliu. Vietoj to, kad viską nusipirktume iš anksto ir vežiotumėmės su savimi, nebūtinai žinodami, ar mums visko prireiks, šiemet esame nusipirkę detales, kurių reikia neabejotinai. Visą kitą, atsiradus poreikiui, tiesiog pasiimsime pas kolegas. Taip šiek tiek gudriau tvarkomės su komandos resursais ir nepirkome detalių, kurių mažai tikėtina, jog prireiks“, – dalinasi Benediktas.

Deficitinės detalės

Tokia paprasta ir gana patogia paslauga besidžiaugiantis sportininkas prisimena pernai metus, kai ne tik teko nusipirkti visas įmanomas detales, tačiau kai kurių aruodus pavyko išsemti. „Pernai mes startavome automobiliu, kuris yra keturiomis generacijomis senesnis nuo dabartinio. Tokie važiuojantys pasaulyje likę vos du ir jiems atsarginių detalių niekas nebegamina jau kurį laiką, todėl teko susipirkti visas įmanomas gauti detales ir tikėtis, jog jų užteks. Kadangi į šią situaciją buvome įstumti nemaža dalimi dėl to, kad mums nebuvo duotas naujas automobilis, dėl kurio buvome susitarę, tai šiek tiek detalių gavome tiesiog dovanų, nes automobilių kūrėjams jos jau nebereikalingos ir nelikvidžios. Turėjome netgi vieną pavyzdį, kai sumontavome paskutinę detalę, skirtą tam modeliui, ir nei „OverDrive“, nei „South Racing“ komandos daugiau savo sandėliuose jos nebeturėjo. Detalė, tiesa, nekertinė – tai guolis, kuris suka automobilyje sumontuotą oro kondicionierių. Jai sugedus, tikrai nesustotume, tačiau galite suprasti, kodėl geriau neužsibūti su sena technika – tai tiesiog kelia papildomas problemas“,– prisimena sportininkas. Šiemet Dakaro ralyje startavo bent dešimtis tos pačios generacijos „Toyota Hillux“ bolidų, kuriuos aptarnaus gamyklinės komandos, tad bėdų su tiekimu nebebus.

Papildomos paslaugos

Kartu su galimybe praverti gamyklinių komandų aruodus, šiemet „General Financing team Pitlane“ ekipa turės ir šiokį tokį techninį palaikymą. Esant poreikiui, Benediktas gali prašyti profesionalaus inžinieriaus pagalbos: „Mes turime savo technikų komandą, kuri yra tikrai profesionali ir puikiai išmano mūsų automobilį. Tačiau, kaip papildomą paslaugą ir šiokį tokį apsidraudimą, mes pasirinkome galimybę, tarkim, kiekvieną rytą prieš startą pasikviesti pas save „OverDrive“ inžinierių, kuris dar kartą patikrintų automobilį, jo elektronikos sistemas, bei vietas, kurios galimai yra silpnesnės. Reiktų suprasti, jog gamyklinėms komandoms kuriant bolidus taip pat pasitaiko klaidų, atsiranda silpnesnių vietų, apie kurias mes, turėdami vieną automobilį, nelabai žinosime. Inžinierius, kuris prižiūri dešimtį automobilių, žinos jas visas, tad jo žinios mums gali mums padėti užbėgti problemoms už akių ir jų išvengti“.

Nepaisant fakto, jog Dakaro ralis kilometrus suks kone atšiauriausiose pasaulio kampeliuose, ilgametės patirties bei gamyklinių biudžetų dėka čia nesunku įsigyti geriausių pasaulio gamintojų agregatų tiesiog vietoje. Tai tarsi didelis prekybos centras dykumoje su itin patyrusiais konsultantais, kurie mielai Jus aprūpins viskuo, ko tik geidžia sportininko širdis. Svarbu nepamiršti su savimi pasiimti itin atšiaurioms kainų sąlygoms pasiruošusią banko kortelę.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų