Pasibaigęs. 04-18 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. 04-18 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Pasibaigęs. 04-19 21:30
Eurolyga
Baskonia
89
Virtus Bologna
77
Pasibaigęs. 04-20 04:30
NBA
Pelicans
105
Kings
98
Pasibaigęs. 04-20 17:20
LKL
Wolves
111
Pieno žvaigždės
79
Pasibaigęs. 04-21 17:00
LKL
M Basket
63
Rytas
89
Pasibaigęs. 04-21 17:20
LKL
Žalgiris
101
CBet
57
Pasibaigęs. 04-21 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
96
Šiauliai
93
Pasibaigęs. Vakar 04:30
NBA
Thunder
94
Pelicans
92
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Šiandien, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Šiandien, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Baskonia
0
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 04:30
NBA
Thunder
0
Pelicans
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-25, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Baskonia
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-27, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0

B.Vanagas atskleidė, ką per naktį jo automobilyje taisė technikai ir „Toyota“ specialistai

2019.01.08 13:40
B.Vanago automobilio taisymas | Ryčio Šeškaičio nuotr.

B.Vanago automobilio taisymas | Ryčio Šeškaičio nuotr.

Naktis „General FInancing team Pitlane“ stovykloje Dakare nebuvo rami. Technikai iki išnaktų kovojo su pirmajame greičio ruože kaprizus rodyti pradėjusia pavarų dėže. Truputį prieš vidurnaktį vietos laiku darbai buvo baigti, o atlikti prevenciniai sprendimai verčia tikėti, jog tolimesniuose etapuose problemų šiame fronte pavyks išspręsti.

„16 valandą vietos laiku technikai pradėjo nuiminėti greičių dėžę, po to drauge su „Toyota Overdrive“ transmisijų specialistais ją inspektavo ir perrinko. Pakeisti penktos ir šeštos pavaros dantračiai bei movos. 23 valandą automobilis jau buvo pilnai surinktas ir „Toyota“ inžinieriai pakoregavo pavarų dėžės valdymo programą, konkrečiai „Gear Cut“ parametrus“, – pasakoja Benediktas Vanagas.

„Gear Cut“ tai papildoma funkcija, reikalinga naudojant sekvencines pavarų dėžes. Pavarų keitimo metu nėra naudojama sankaba – vietoj to, vairuotojui pajudinus svirtį, variklio valdymo blokas yra informuojamas apie tuoj pat įvyksiantį procesą transmisijoje, todėl trumpam pakeičia kuro uždegimo parametrus, taip apsaugodamas dantračius nuo papildomos apkrovos keitimo metu. Šios funkcijos nebuvimas arba neteisingas kalibravimas gali juntamai sutrumpinti bet kokio agregato tarnavimo laiką. Nors tikslių priežasčių ar gedimų rasti nepavyko, tačiau labiausiai tikėtina, jog būtent čia prasidėjo nesklandumai, privedę prie greičio ruože dingusios šeštosios pavaros.

„Šios naujo tipo „Sadev“ pavarų dėžės yra lengvesnės, modernesnės, bet su jomis dažniau nutinka techninių incidentų. Kuo toliau, tuo mažiau, bet jie pasitaiko ir gamyklinės „Toyota Gazoo Racing“ komandos aptarnaujamiems automobiliams – pernai panašios problemos kamavo ir dabartinį ralio lyderį Nasser Al–Attiyah“, – dalinosi pilotas.

Po atlikto remonto, inžinieriai papildomai instruktavo B. Vanagą apie visus su šiuo agregatu susijusius niuansus: kas jai „patinka“, o kas nelabai, taip pat kiek pakoregavo valdymo programą pagal piloto įpročius. Visa ši prevencinė veikla verčia tikėtis, jog tai bus paskutinė problema šią savaitę iki poilsio dienos metu laukiančio planinio perrinkimo.

Incidento dieną vykusios tiesioginės transliacijos metu B. Vanagas pripažino, jog atsarginės pavarų dėžės komanda neturi. Tai detalė, kuri kainuoja apie 35 tūkstančius eurų. Paklaustas apie kitų komandų taktiką, lenktynininkas papasakojo, jog net ir pati „Toyota Gazoo Racing“ komanda neturi didelio kiekio atsarginių pavarų dėžių: „Nemanau, kad kiekvienam gamykliniam pilotui turi po atskirą dėžę, nes jos genda labai labai retai ir jas dažniau ne keičia, o tiesiog perrenka“, – atviravo B. Vanagas.

Šiandien „General Financing team Pitlane“ vyrų laukia pilnavertis, beveik 350 kilometrų truksiantis greičio ruožas. 90 % distancijos sudarys tradicinė bekelė: 75 % smėlėtos dangos, 25 % žvyruoto ir akmenuoto paviršiaus. Maršrutas dalinai drieksis vandenyno pakrante. „General Financing team Pitlane“ ekipažui paskirtas starto laikas – 13.37 Lietuvos laiku.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų