Pasibaigęs. 04-19 21:30
Eurolyga
Baskonia
89
Virtus Bologna
77
Pasibaigęs. 04-20 04:30
NBA
Pelicans
105
Kings
98
Pasibaigęs. 04-20 17:20
LKL
Wolves
111
Pieno žvaigždės
79
Pasibaigęs. 04-21 17:00
LKL
M Basket
63
Rytas
89
Pasibaigęs. 04-21 17:20
LKL
Žalgiris
101
CBet
57
Pasibaigęs. 04-21 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
96
Šiauliai
93
Pasibaigęs. 04-22 04:30
NBA
Thunder
94
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-22 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. Vakar 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Real Madrid
90
Baskonia
74
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Šiandien, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
Rytoj, 04:30
NBA
Thunder
0
Pelicans
0
Rytoj, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Baskonia
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-27, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0

Kodėl Dakaro žurnalistų visureigių aukštis mažesnis už 200 cm?

2018.11.23 11:35
Dakaras | Organizatorių nuotr.

Dakaras | Organizatorių nuotr.

 Lapkričio 22-23 dienos Prancūzijos uostamiesčiui Havrui – neeilinės. Į keltą dvi dienas talpinami artėjančių metų Dakaro ralio dalyvių visureigiai, motociklai, techniniai sunkvežimiai, žurnalistų automobiliai ir kitos transporto priemonės. Viso jų – keli šimtai, o tarp jų – ir keliolika lietuviškų.

Patikra – supaprastinta

Lietuviškos komandos (Antano Juknevičiaus, Benedikto Vanago ir Vaidoto Žalos) Dakaro ralyje naudos po keturias transporto priemones: sportinį visureigį, techninės pagalbos sunkvežimį bei du komandos narių visureigius, o motociklininkų Balio Bardausko ir Arūno Gelažninko komandos kuklesnės. B. Bardauskas dalyvauja specialioje „Originals by Motul“ įskaitoje, kurioje techninė pagalba iš šalies negalima – remontuoti motociklus gali tik patys dalyviai, o jiems padėti gali kiti šios įskaitos dalyviai.

Į keltą, kuris jau artimiausiomis dienomis paliks Havrą ir gruodžio pabaigoje pasieks Peru uostą Kaljao, buvo pakrauti ir nepriklausomų žurnalistų automobiliai. Vienas jų – „iGo2Dakar“ projekto „Nissan Navara“ pikapas.

„Šiemet visi formalumai labai paprasti, viskas vyksta greitai. Mes automobilį į keltą pridavėme vos per 30 minučių. Keli antspaudai registracijos knygelėje, lipdukai ir automobilis – uždarame parke. Bene svarbiausia dalis čia – automobilio draudimas. Labai padėjo partneriai „If“, padėję sutvarkyti tiek mūsų pačių, tiek automobilio draudimo formalumus tolimoje Pietų Amerikos šalyje“, – pasakojo vienas projekto „iGo2Dakar“ dalyvių Mindaugas Plukys.

Papildomai yra tikrinami automobilio svoris bei aukštis – pavyzdžiui, „Nissan Navara“ aukštis yra 191 cm, o nuo 200 cm kelionė keltu kainuotų 1 500 Eur daugiau. Analogiškai ir su automobilio kėbulo ilgiu, svoriu bei kitais duomenimis. M. Plukys juokavo, kad jeigu pikapo aukštis būtų per didelis, jie būtų sumažinę padangų slėgį ir taip keliais centimetrais pažeminę.

Lenktynininkai atvyksta retai

Sportininkai tiksliai numatytu laiku turi pradėti registracijos procedūras. Todėl dvi lietuvių komandos savo techniką pridavė 22 dieną, o B. Vanago – 23.

Nors į Havrą atvyksta visi greičiausi europiečių automobiliai, pačių sportininkų – mažuma. Jiems dalyvavimas nėra būtinas – pagrindiniai formalumai turi būti atliekami prieš 2019-ųjų Dakaro ralio startą Peru, tad į Havrą atvyksta tik didžiausi entuziastai. V. Žala pats atvairavo autovežį, ant kurio buvo pakrautas jo sportinis visureigis ir du žurnalistų automobiliai, o A. Juknevičius atvyko pasidairyti bei pasisveikinti su seniai matytais pažįstamais.

Pasak M. Plukio, šiemet turėtų būti įdomu sekti „Originals by Motul“ klasę. Joje dalyvaus lietuvis B. Bardauskas, o pirmą kartą šios klasės istorijoje kartu su 30 vyrų varžysis ir dvi moterys. Jie važiuoja tradicinio ralio „Paryžius–Dakaras“ sąlygomis – be viešbučių, techninės pagalbos ir kitų komandos narių.

Motociklininkas visus savo daiktus turi sutalpinti į vieną dėžę, kurios didžiausias svoris – 25 kg. Papildomai galima turėti du atsarginius ratus ir dvi padangas. Šias dėžes iš vieno bivuako į kitą perveža organizatoriai, o viskuo kitu rūpinasi pats sportininkas – motociklo remontu, palapinės statymu stovykloje ir kitomis procedūromis. Panašiomis sąlygomis važiuodavo dalis prieš 20-30 metų vykusio Dakaro ralio dalyvių, mat Afrikoje viešbutį, internetą ir kitus civilizacijos požymius rasti kur kas sunkiau nei Pietų Amerikoje. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų