BEC 4 valandų lenktynių finalas Estijoje | Dariaus Kibirkščio nuotr.

BEC 4 valandų lenktynių finalas Estijoje | Dariaus Kibirkščio nuotr.

 Savaitgaliui įpusėjus, didžiųjų finalų etikete paženklintos lenktynės Estijoje nenuvylė: tiek žiūrovams, tiek dalyviams nebuvo kada nuobodžiauti. Kol dalis dalyvių ruošėsi BaTCC serijos finaliniams važiavimams sekmadienį, šeštadienis buvo dosnus kovomis ir efektingais vaizdais keturių valandų lenktynėse. Skausmingu „Skuba Racing Team“ komandos „BMW M3“ kūlversčiu prasidėjusios lenktynės buvo kupinos adrenalino iki pat paskutinių lenktynių sekundžių.

Lenktynės prasidėjo variklių keitimu

Lenktynių išvakarėse dalyviai jau suko ratus treniruočių metu bei tikrinosi techniką. Po pirmųjų penktadienių testų, net trys komandos susidūrė su stipriais techniniais gedimais. Visą sezoną kaprizus rodęs „BMW Z4“ charakterį pademonstravo ir prieš finalines lenktynes: naktį komandai teko keisti variklį. Variklį keitė ir „London Grill Racing Team“ komanda. Estijos komandos „ALM Motorsport“ „Cupra TCR“ nepataisomai sugedus greičių dėžei, variklis iškeliavo po „London Grill racing team“ bolido kapotu. Pastaroji komanda su variklio gedimu susidūrė tik vėlai vakare, o šeštadienį penktą ryto dviejų sportinių automobilių sujungimas jau buvo baigtas.

Pokyčiai garažuose pakoregavo ir komandų sudėtis: „ALM Motorsport“ komandos lenktynininkai Robin Vaks ir Sten-Dorian Piirimagi prisijungė prie „London Grill Racing Team“ komandos pilotų Oskoro Brazaičio ir Eimanto Navikausko. Tuo tarpu, Julius Adomavičius iš „Cupra TCR“ persėdo į „Porsche 911 GT3“, atstovavusį „Circle K milesPLUS racing team“  komandą.

Skaudi avarija

Po galutinės registracijos ir techninių patikrinimų, „BEC 4H“ serijos kvalifikacijoje startavo devyniolika komandų. Jų  metu greičiausi buvo „Skuba Racing Team“, ratą įveikę vos per 1.16.264 minutės. Antrąją starto poziciją užsitikrino „Hegelmann transporte by Algirdai racing team“ su „Hyundai i30 TCR“, atsilikę vos keliomis šimtosiomis. Tiesa, pole pozicija „Skuba Racing“ komandai sėkmingo finišo neužtikrino: prabėgus vos pusvalandžiui nuo lenktynių starto, „BMW“ gedimas sąlygojo didelę avariją, po kurios automobilis net nebebus tvarkomas: tai buvo paskutinės jo lenktynės. Keturis kartus ore apsivertęs „BMW“ nusileido ant ratų, lenktynininkas liko sveikas, o komandos nuotaikos nenusakomos.

Likusias tris su puse valandos didesnių incidentų pavyko išvengti, tačiau didžioji dalis automobilių po šių lenktynių į namus grįžo su kovų randais: vieni apsistumdė kuro užpylime, kiti nepasidalindami trasos posūkių.

Lenktynių įtampa – iki pat finišo

Lenktynės buvo vertos didžiojo finalo vardo: įtampa neatslūgo iki pat lenktynių finišo, o lyderius tarpusavyje skyrė vos kelios sekundės. Pergalę etape ir sezone užsitikrinusi „GSR Motorsport“ komanda su „VW Golf GTI TCR“ nuo antroje vietoje likusio „Hegelmann transporte by Algirdai racing team“ atitrūkusi buvo vos 2,5 sekundės. Trečiąją vietą lenktynėse užėmė „Circle K milesPLUS“ komanda. Tiesa, sezono taškus susumavus, šalia pirmoje vietoje esančios „GSR Motorsport“ komandos atsiduria „Rotoma Racing“, o trečioji vieta absoliučiai tenka „Energizer Racing“ komandai.

Šiame etape „A3000” klasės lyderiu tapo suomių “Black Rose racing” komanda, antroje vietoje liko „RDSigns“ komanda. „A3000+A” įskaitoje pirmąją vietą iškovojo  lietuvaičiai „ITCC Racing“, užsitikrindami klasės nugalėtojo vardą ir sezone. Antroji vieta lenktynėse teko „Cone Forest racing team“, kurie po šio etapo užsitikrino antrąją vietą ir sezono įskaitoje, į trečią vietą išstumdami „Telšių statyba“ komandą.

„A3000+T” klasėje, kaip ir bendroje įskaitoje, pergalė ir čempiono titulas priklauso „GSR Motorsport“ komandai, kurią atstovavo Ernesta Globytė ir Mikk Maaten. Antroji vieta etape teko „Hegelmann transporte by Algirdai racing“, o trečioji – „Igorio lankai“ komandai. Tuo tarpu, sezono įskaitoje – antroji vieta teko „London grill racing team“ komandai, šiose lenktynėse nuo trečios vietos atsilikusiems 35 sekundėmis. Trečioje vietoje metinėje įskaitoje liko „Energizer racing“ komanda.

Dyzeliniu kuru varomų automobilių įskaitoje pergalę šventė „PGM Technika racing“ komanda su „BMW 330D“, užsitikrinusi geriausių vardą ir sezono taškų suvestinėje. Antroji vieta lenktynėse teko „Redus LT“ komandai, o trečioji – „Sparti reklama PF Kekava“ su „BMW 120”. Tiesa, metinėje įskaitoje šios dvi komandos keičiasi vietomis ir „Redus LT“ su „VW Golf“ užimą trečiąją vietą.

„Skuba racing team“ iš lenktynių pasitraukus, „GT“ klasės nugalėtoju etape tapo „Circle K milesPLIUS“ komanda, antroje vietoje liko „Rotoma Racing“ su „BMW M3”, o tretieji – „Porsche Baltic“ komanda. Sezono įskaitoje lyderiai atrodo kiek kitaip: pirmoji vieta teko „Rotoma racing“ komandai, antroji – Porsche Baltic“ su „Porsche Cayman GT4”, o tretieji pagal sezono suvestinę liko „Skuba racing“ komanda.

Sekmadienis Estijoje skirtas jau kitiems finalams: sezono geriausieji paaiškės „BaTCC“ serijoje, kurioje dalyvauja ir ilgas dalyvių iš Lietuvos sąrašas.

Visus sezono rezultatus ir dalyvių sąrašus galima rasti organizatorių internetiniame puslapyje www.batcc.eu

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.




Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

Lietuvos „A lyga“

Šeš 06-29 Panevėžys 16 : 00 Žalgiris
Šeš 06-29 Kauno Žalgiris 18 : 00 Palanga
Šeš 06-29 Sūduva 19 : 00 Atlantas
Šeš 06-29 Riteriai 20 : 00 Stumbras
Ket 07-04 Palanga 18 : 00 Panevėžys
Ket 07-04 Sūduva 20 : 00 Kauno Žalgiris

Begimas (141)
Įkelti trasą Ieškoti
Begimas
REZULTATAI Viso: 141