Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. 04-17 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Pasibaigęs. 04-18 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. 04-18 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Baskonia
89
Virtus Bologna
77
Pasibaigęs. Šiandien 04:30
NBA
Pelicans
105
Kings
98
GYVAI. III kėlinys, 9 min.
LKL
Wolves
78
Pieno žvaigždės
60
Rytoj, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
Rytoj, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
Rytoj, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0

Šeštadienį „DeWalt Grand Prix“ – kūlvirstis, degantys automobiliai ir lietuvių pergalė fotogalerija

2018.05.13 12:56
„DeWalt Grand Prix“ | Organizatorių nuotr.

„DeWalt Grand Prix“ | Organizatorių nuotr.

 Šeštadienį kartu su „DeWalt Grand Prix“ prasidėjo ir 4 valandų lenktynių serija, kurioje dažniausiai lyderiais būna Lietuvos lenktynininkų komandos. Pirmasis etapas – itin įtemptas, įdomus ir kupinas įvykių.

Kvalifikacija išvakarėse

Penktadieinis - „DeWalt Grand Prix“ išvakarės buvo anaiptol ne ramybės ir poilsio diena: be daugybės treniruočių, „BMW Xtreme“, Latvijos čempionato „V1600”,  legendų „BEC 4H”, „Porsche GT3” ir „V8 Thundercars” dalyviai kvalifikacijos metu aiškinosi savo starto pizicijas lenktynėse. „BMW Xtreme“ ir „V1600” įskaitos penktadienio vakarą pasitiko pirmomis lenktynėmis – antrasis važiavimas dalyvių laukė pirmadienį pusryčiams iškart su apdovanojimų desertui po antrųjų lenktynių.

Vienoda technika ir taktinės lenktynės

Šeštadienio lenktynių serijos skirtos praktiškai identiškos technikos ir taktikos lenktynėse mėgėjams. Didžioji dalis vykusių varžybų reikalavo tikslumo, taktikos ir profesionalių vairavimo įgūdžių, nes didžiausias skirtumas tarp varžovų tebuvo jų patirtis.

Viena populiariausių mono serijų - „legendų“ (Legend cars) lenktynės pirmojo etapo metu sulaukė 18 dalyvių iš Latvijos, Suomijos ir Estijos. Ši varžybų serija – vienintelė, susidedanti iš trejų lenktynių: toks varžybų formatas susikūrė dėl mažo kuro bako ir tiesiog ilgesnei distancijai dalyviams neužtekų kuro. Po pirmųjų lenktynių metu įvykusios avarijos, kovą dėl podiumo tęsė 16 sportininkų, o antrojo važiavimo metu iš kovos pasitraukė dar keli lenktyninkai: tačiau avarijos ir susikibimai trasoje sportininkų neatbaido – jiems dažnas kontaktas su konkurentu atrodo kaip savaime suprantamas dalykas.

„DeWalt Grand Prix“ puošusioje „Porsche GT3” įskaitoje dalyvavo 8 Suomijos lenktyninkai, o „V8 Thundercars” lenktynėse – 9 sportininkai. Tačiau ganėtinai nedidelis dalyvių skaičius nereiškia, kad lenktynės nuobodžios: „Porsche GT3” važiavimuose netrūko suktukų trasoje, o Tuomo Pirhonen „Porsche“ po smūgio į šalia trasos esančius blokus, užsiliepsnojo. Sportininkui viskas baigėsi gerai, o fakelu virtęs automobilis iš lenktynių pasitraukė visam laikui. Daugiau nei 500 arklio galių tunrinčių „V8 Thundercars“ varžybose kova dėl podiumo buvo iki paskutinio rato ir nugalėtojas tapo aiškus tik kertant finišo liniją. Juo tapo šios serijos senbuvis Jesse Vartiainen.

„BEC 4H” lenktynės – įtemptos ir įdomios

Penktadienį įvykusios „BEC 4H” serijos kvalifikacijos rezultatai nustebino: vertindami serijos dalyvių techniką, pole pirmosios vietos pozicijoje lenktynėse daugelis įsivaizdavo visai kitą automobilį. Joje atsidūrė „GSR Motorsport“ komandos šių metų gamybos „VW Golf GTI TCR“ automobilis, kurį vairavo estas Mikk Maaten. Jis Bikerniekų trasos ratą įveikė per 1.23 minutės ir už savęs paliko „Skuba Racing Team“ su „BMW M3 E92”. Iš trečiosios vietos lenktynėse startavo Estijos „ALM Motorsport“ komanda su „Seat Leon TCR“ automobiliu.

Prieš lenktynes dalyvių bendru sutartimu, „A3000+” (automobiliai, kurių variklių darbinis tūris didesnis, kaip 3000 cm3) klasė skilo į dvi dalis: „A3000+A” ir „A3000+T” – taip atskiriant automobilius su turbininiais varikliais ir atsmosferiniais. Taigi, galiausiai varžybose komandos dėl podiumo varžėsi „A2000”, „A3000”, „A3000+A”, „A3000+T”, „Diesel“, „GT“ ir absoliučioje įskaitose, o „X1“ klasė liko be dalyvių. Bendrai lenktynėse startavo 18 komandų.

Incidentai ir automobiloų kaprizai

Jau pirmųjų ratų metu užvirė kova tarp dviejų „TCR“ tipo automobilių ir estų „ALM Motorsport“ „Seat“ iš trasos išstūmė „GSR Motorsport“ „VW Golf GTI TCR“. Visai nedaug laiko prabėgus nuo lenktynių starto, po smūgio į atitvarus remonto darbams grįžo „DHL Racing Team Junior“, kurį vairavo penkiolikmetis Kasparas Vaškelis. Šis bolidas į lenktynes taip ir nebegrįžo. Netrukus dėl techninių nesklandumų iš lenktynių pasitraukė ir  „Cone Forest Motorsport“ komanda su „BMW M3” bei „Skuba racing team“, kurią daugelis laikė viena iš komandų - favoričių. Pastarieji iš kovos dėl podiumo buvo priversti pasitraukti dėl galinio balkio lūžio – gedimo, kurio niekas nesitikėjo.

Netrukus jėgos apleido ir „London Grill racing“ komandos „Seat Leon TCR“ automobilį. Išsprendus traukos problemas, automobilis į trasą grįžo, tačiau dėl prarasto laiko dėl prizinių pozicijų kovoti nebegalėjo. Dar vienas „TCR“ tipo automobilis, atstovaujantis „GSR Motorsport“ komandą,  kaprizus pradėjo rodyti kuro užpylimo zonoje. Vos pajėgusi atidaryti kuro užpylimo baką, komanda prarado daug laiko ir galimybę kovoti dėl podiumo absoliučioje įskaitoje.

Net dvi komandos, besivaržančios „Diesel“ įskaitoje visas keturias valandas kovojo su technika: tai „PGM technika team“ su „BMW 330“ ir „Antėja kraujotyrimai“ su „Audi RS4”. Šiuo atveju labiau pasiekė „BMW“ ir jo komandai – jie sugebėjo ne tik grįžti į lenktynes, bet ir pasiekti podiumą. Sportinio incidento trasoje siekusi išvengti „Porsche Lietuva“ komanda kiek apgadino „Porsche Cayaman GT4”, taip prarasdama aerodinamikos privalumus ir gebėjimą važiuoti greičiau bei pasiekti stabilų, geresnį rezultatą lenktynėse.

Skausmingas „DHL Racing team“ komandos „kūlvirstis

Įpusėjus lenktynėms, į kuro užpilimo zoną grįžęs „DHL Racing Team“ komandos „BMW M3 GTR” su Ramūnu Čapkausku puž vairo iš karto pasuko remontuotis: teko keisti subyrėjusį pusašį. Praradę ganėtinai daug laiko, galiausiai, jie sugebėjo į lenktynes grįžti, tačiau komanda tuo džiaugtis galėjo labai trumpai. Likus 47 minutėms iki lenktynių finišo, komandos lenktynininko Nerijaus Dovydaičio vairuojamas „BMW“ trenkėsi į atitvarus, pakilo į orą ir skausmingai nusileido ant stogo. Vairuotojas liko sveikas, tačiau, komandos teigimu, šis automobilis į lenktynes greičiausiai nebegrįš.

Po šios skausmingos avarijos į trasą išvažiavęs saugos automobilis kiek pristabdė lenktynių tempą. Jis pasitraukė iki finišo likus vos 9 minutėms.

„Rotoma racing“ pergalė

 Pasitraukus saugos automobiliui, vieni dalyviai mėgino užsitikrinti jau įgytas pozicijas, kiti – aplenkti ir atsidurti ant podiumo: tiek klasėse, tiek absoliučiai tarp dalyvių buvo labai maži skirtumai. Dėl pirmos vietos dar mėgino kovoti ir ratu nuo „Rotoma Racing“ „BMW M3” atsilikusi „Igoriolankai“ komanda su „Seat Leon TCR“, tačiau greit pasirodė finišo vėliava ir komanda taip ir liko antroje vietoje absolučiai ir pirmoje „A3000+T” klasėje, o „Rotoma Racing“ užsitikrino pirmąją vietą absoliučiai ir „GT“ įskaitoje. Trečiasis podiumo laiptelis absoliučiai priklausė Estijos „ALM Motorsport“ komandai. Dyzeliniu kuru varomų automobilių įsksitoje priekyje atsiidūrė „Sparti Reklama – PF Kekava“ komanda, lenktyniaujanti „BMW 120D” automobiliu, „A2000” klasės lyderiai – lenktynių serijos naujokai iš Rusijos „Neva Motorsport“ su „Honda Civic“, „A3000+A” įskaitoje – Klaipėdos komanda „ITCC racing“ ir „BMW M3 e46”, o „A3000” – “Black rose racing” komanda iš Suomijos.

Kitas 4 valandų ištvermės lenktynių etapas įvyks toje pačioje trasoje kiek mažiau nei už mėnesio, birželio 8-10 dienomis. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų