„Clippers“ komandą rems pažinčių programėlė (3)
Clippers komanda | Scanpix nuotr.
Los Andželo „Clippers“ komanda rado sau rėmėją, kurio logotipą dabar pradės reklamuoti ant savo marškinėlių.
„Clippers“ rėmėjais tapo JAV pažinčių programėlė „Bumble“.
Šiuo metu nėra žinoma, kiek pinigų už reklamą gaus Los Andželo klubas.
NBA lygoje dar liko dešimt komandų, kurios neturi rėmėjų.
„Bumble“ programėlėje vartotojai gali žiūrėti vienas kitų profilius, nuotraukas, tačiau parašyti žinutę gali tik moterys, kai juos sudomina vyras. Tuomet jie gali bendrauti privačiai. Vyrams pirmiems rašyti nėra leidžiama.
Skaičiuojama, kad „Bumble“ vertė pasiekė 1 milijardą JAV dolerių.
This partnership is more than a patch.
— LA Clippers (@LAClippers) March 6, 2018
Proud to stand with @Bumble for diversity and gender equality.
We are #StrongerWithHer.
For more info, please visit: https://t.co/1CRln6I2Xk pic.twitter.com/S7hHUk8ek3
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.