„Facebook“ ir „Amazon“ siekia Anglijos „Premier“ lygos internetinių transliacijų teisių
Anglijos Premier lyga: “Chelsea“ - “Arsenal“ (2017.09.17) | Scanpix nuotr.
Pasak „Manchester United“ atstovo Edo Woodwardo, tokie interneto gigantai, kaip „Facebook“ bei „Amazon“, siekia perkelti Anglijos „Premier“ lygos transliacijas į dar platesnius vandenis.
Stipriausia šios šalies lyga jau yra sudariusi rekordinę televizijos transliacijų sutartį su „BT“ ir „BSkyB“ 2016 – 2019 metų laikotarpiui, už kurį bus sumokėti 8,4 mlrd. svarų. Tačiau gali būti priimtas dar vienas susitarimas, pagal kurį kai kurios „Premier“ lygos rungtynės būtų transliuojamos internetu.
Anot „Guardian“, E.Woodwardas atskleidė, jog tiek „Amazon“, tiek „Facebook“ išreiškė susidomėjimą 2016 – 2019 metų transliacijų sandoriu bei ateityje gali pateikti savo pasiūlymus.
Paklaustas apie galimybę, kad šios kompanijos gali dalyvauti kitame „Premier“ lygos transliacijų pirkime, E.Woodwardas sakė: „Žinoma, manau, kad jie tikrai bandys dalyvauti. Galbūt tai sutapimas, bet tokia galimybe jie domėjosi ir praėjusiame pirkime. Tokias kalbas girdime ne tik apie „Premier lygą, bet ir Čempionų bei Europos lygas. Manau, kad ateityje pamatysime vis didesnį šių kompanijų įsitraukimą ir tikiu, kad šį susidomėjimą priimsime teigiamai.“
Jeigu toks susitarimas įvyktų, didieji Anglijos klubai susižertų dar didesnes sumas į savo biudžetus. Palyginimui, po dabartinio susitarimo dėl televizijos transliacijų, „Manchester United“ už jas ir kitas rėmimo sutartis 2016-aisiais uždirbo net 515 mln. svarų pelno.
Nei „Facebook“, nei „Amazon“ tokių E.Woodwardo pasisakymų viešai nekomentavo, tačiau „Facebook“ anksčiau išreiškė ketinimus įtraukti gyvas sporto transliacijas į savo socialinio tinklo platformą.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.