A.Newey pripažino, kad draudimas naudoti išmetamosiomis dujomis apipučiamus difurozius pakenkė komandai
Adrianas Newey | lapresse/Scanpix nuotr.
„Red Bull“ komandos technikos direktorius Andrianas Newey pripažino, kad draudimas naudoti išmetamosiomis dujomis apipučiamus difuzorius smogė komandos pajėgumui.
„Red Bull“ buvo pirmoji komanda pradėjusi naudoti tokią sistemą. Išmetamosiomis dujomis apipučiami difuzoriai leido komandai dominuoti 2010-ųjų ir 2011-ųjų sezonuose, kuriuose Sebastianas Vettelis tapo čempionu, o pati komanda iškovojo konstruktorių taurę.
Vis dėlto šiemet, kai išmetamosiomis dujomis apipučiami difuzoriai yra uždrausti, „Red Bull“ komandos lenktynininkams pavyko iškovoti tik tris pergales ir dėl to konstruktorių įskaitoje komanda pirmauja tik 53 taškais. Praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu austrų ekipa turėjo jau 103 taškų persvarą.
„Tai yra ko labiausiai bijojome prieš sezono pradžią“, – teigė A.Newey.
„Išmetamosiomis dujomis apipučiamų difuzorių technologiją nagrinėjome pastaruosius du sezonus, tuomet ji buvo iš mūsų atimta. Kaip sparnų lankstumo patikrinimo pakeitimai, tai mums labai stipriai pakenkė.“
„Galbūt taisyklių pakeitimai mums pakenkė labiau nei kitiems, nes mes šią sistemą tobulinome žymiai ilgiau. Prireikė nemažai laiko, kol supratome, ką privalome daryti ir kaip atsitiesti.“
A.Newey taip pat užsiminė, kad „Red Bull“ vis dar privalo prisitaikyti prie variklių reguliavimo taisyklių pakeitimų, įvestų prieš Vengrijos GP lenktynes liepos pabaigoje.
Nors S.Vettelis Vengrijoje finišavo ketvirtas, jis greičiu nesugebėjo prilygti lyderiams iš „McLaren“ ir „Lotus“.
„Dirbome kartu su „Renault“ ir staiga mums buvo pasakyta, kad taisykles interpretavome visiškai kitaip nei turėjome.Yra kaip yra, tačiau dar turėsime grįžti prie variklio reguliavimo ir peržvelgti jį iš naujo“, – pridūrė A.Newey.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.