Pasibaigęs. 04-18 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Pasibaigęs. 04-19 21:30
Eurolyga
Baskonia
89
Virtus Bologna
77
Pasibaigęs. 04-20 04:30
NBA
Pelicans
105
Kings
98
Pasibaigęs. 04-20 17:20
LKL
Wolves
111
Pieno žvaigždės
79
Pasibaigęs. 04-21 17:00
LKL
M Basket
63
Rytas
89
Pasibaigęs. 04-21 17:20
LKL
Žalgiris
101
CBet
57
Pasibaigęs. 04-21 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
96
Šiauliai
93
Pasibaigęs. Vakar 04:30
NBA
Thunder
94
Pelicans
92
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. Šiandien 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
GYVAI. IV kėlinys, 9 min.
Eurolyga
Real Madrid
87
Baskonia
71
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 04:30
NBA
Thunder
0
Pelicans
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-25, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Baskonia
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-27, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0

Tragiškas sraigtasparnio skrydis buvo nelegalus, įmonė neribotam laikui sustabdė savo veiklą fotogalerija (6)

2020.01.31 19:06
Tragiška sraigtasparnio avarija | Scanpix nuotr.

Tragiška sraigtasparnio avarija | Scanpix nuotr.

 Sekmadienį pasaulį sukrėtusioje „Sikorsky S-76“ sraigtasparnio katastrofoje žuvo visi 9 žmonės, tarp kurių – ir Kobe Bryantas su dukra Gianna.

Jau anksčiau skelbta, kad pilotas Ara Zobayanas dėl prastų oro sąlygų paprašė leidimo skristi pagal specialiąsias vizualiųjų skrydžių taisykles (SVFR). Teigiama, kad jis tokį leidimą gavo iš skrydžių valdymo centro.

Dabar aiškėja, kad šio sraigasparnio pilotavimas pagal SVFR taisykles buvo nelegalus. Nors A.Zobayanas asmeniškai turėjo leidimą pilotuoti sraigtasparnį pagal SVFR taisykles, tačiau „Island Express Helicopters“ įmonė, kuriai priklausė sraigtasparnis, nebuvo sutvarkiusi visų dokumentų, kad jos sraigtasparniai galėtų skristi pagal SVFR taisykles. Tokią informaciją pateikė „The New York Times“, remdamiesi trimis šaltiniais.

Teigiama, kad „Island Express Helicopters“ kompanijos sraigtasparniais buvo galima skristi tik pagal standartines vizualiųjų skrydžių taisykles (VFR). Tokiu atveju matomumas ore turi siekti bent 5 km, o debesys turėtų būti ne žemiau nei 300 m nuo žemės. Sekmadienį oro sąlygos neatitiko VFR reikalavimų, todėl A.Zobayanas pagal reglamentą paprašė leidimo skristi pagal SVFR taisykles. Vis labiau linkstama prie versijos, kad būtent prastos oro sąlygos sutrukdė pilotui tinkamai orientuotis aplinkoje ir sukėlė katastrofą.

„Island Express Helicopters“ kompanija paskelbė, kad neribotam laikotarpiui sustabdė savo veiklą.

„Visi kompanijos darbuotojai buvo šokiruoti po šio incidento. Nusprendėme, kad nutrauksime skrydžius neribotam laikotarpiui“, - rašoma „Island Express Helicopters“ pranešime.

Verta pažymėti tai, kad ne tik „Island Express Helicopters“, bet ir kitos Los Andželo skrydžių kompanijos neturi leidimo skristi pagal SVFR taisykles.

„Mums neapsimoka siekti tokio leidimo, nes jį gauti – labai brangu. Mes tokiu prastu oru šiaip ar taip neskraidome, todėl tokie leidimai mums nereikalingi. Čia dažniausiai saulėta, o matomumas įprastai būna geras“, - sakė „Group 3 Aviation“ savininkė Claudia Lowry.

Ne kartą su tuo pačiu „Sikorsky“ sraigtasparniu skridęs Dougas Solbrekkenas patikino, kad prastomis oro sąlygomis valdyti šią transporto priemonę – labai sudėtinga, ypač jei sraigtasparnyje tėra vienas pilotas.

„Tai didelis ir greitas sraigtasparnis. Jei su juo turi skristi prastomis oro sąlygomis, tuomet vienam pilotui tenkantis darbo krūvis gali būti per didelis. Turint šalia antrąjį pilotą, visada gali sulaukti pagalbos. Tam šis sraigtasparnis ir buvo sukurtas. Negaliu suskaičiuoti, kiek kartų man skrendant sulaukdavau patarimų iš antrojo piloto ir galėdavau ištaisyti nedideles klaidas“, - sakė D.Solbrekkenas.

Skelbiama, kad sprendimas skristi su vienu pilotu buvo nulemtas noro sutaupyti. Pagal taisykles du pilotai nėra privalomi.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų