Pasibaigęs. 04-13 16:30
LKL
Pieno žvaigždės
83
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 04-13 17:20
LKL
Neptūnas
88
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 04-14 17:20
LKL
Žalgiris
92
Rytas
78
Pasibaigęs. 04-14 19:30
LKL
M Basket
62
CBet
79
Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Kings
121
Trail Blazers
82
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. Vakar 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. Vakar 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Šiandien, 02:30
NBA
Pelicans
0
Lakers
0
Šiandien, 05:00
NBA
Kings
0
Golden State Warriors
0
Šiandien, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Žalgiris
0
Rytoj, 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
0
CBet
0
Rytoj, 18:50
LKL
Rytas
0
Šiauliai
0
04-20, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0

Elektrėnų ralį laimėjo V.Žala fotogalerija

2019.07.13 20:49
Vaidotas Žala ir Andris Malniekas | Egidijaus Babelio nuotr.

Vaidotas Žala ir Andris Malniekas | Egidijaus Babelio nuotr.

 Šeštadienio vakarą finišo tiesiąją pasiekė ketvirtasis Lietuvos ralio čempionato etapas, ralis „Elektrėnai 2019“. Jį užtikrintai laimėjo Vaidoto Žalos ir Andrio Malnieko ekipažas, važiavęs „Škoda Fabia R5“ automobilių. Tačiau už jų beveik visas pirmojo dešimtuko vietas pasidalino svečiai iš Lenkijos, čia taip pat važiavę savo čempionato ketvirtąjį etapą.

Iš viso dalyviai per dvi dienas įveikė 16 greičio ruožų, kurių bendras ilgis – 100 km. Greičiausias čia buvo Lietuvos čempionato lyderis Vadotas Žala, kuris, trasą įveikęs per 54 minutes, rodos, laimėjo be didesnės konkurencijos: artimiausiam savo varžovui jis „užvežė“ visą minutę, geriausią tempą demonstravo visuose greičio ruožuose. Tačiau pasak paties „Agrorodeo“ komandos piloto, šis ralis jam toli gražu nebuvo tarsi pasivaikščiojimas parke:

„Lengva tikrai nebuvo. Elektrėnų greičio ruožai yra itin klastingi. Ypač paskutiniai šeši. Turėjom tokių momentų, kur galėjome ir mašiną ir rezultatą palikti. Po vieno tramplyno šturmanui stuburą paskaudo, pamušėme du ratus. Tikrai buvo ką veikti. Svarbiausia, kad atsivežėme tiek minučių, kiek reikia ir nepadarėme didelių klaidų“, - braukdamas prakaitą nuo kaktos finiše įspūdžiais dalinosi Vaidotas Žala.

Antrasis ralyje ir pirmasis tarp lenkų – Miko Marčynas su Szymonu Gospadarčyku, taip pat važiavę tokia pat „Škoda“, kaip ir Vaidotas. „Paskutiniuose greičio ruožuose mums reikėjo spausti labai stipriai, kad galėtumėme kovoti su savo varžovais. Bet pavyko pasidaryti gerus pakabos nustatymus, tad rezultatu dabar jau esame patenkinti. Ralis buvo sudėtingas, bet su labai smagiais greičio ruožais“, - pasakojo Mikas.

Jis viso ralio metu aršiai kovojo su Tomašu Kasperčiku, vairavusiu „Ford Fiesta R5“, tačiau pastarajam teko nusileisti ir tenkintis antrąja vieta Lenkijos įskaitoje ir trečiąja bendrai. Jam, kad palypėtu podiumo laipteliu aukščiau, trūko 15 sekundžių.

Į penktą vietą tarp tuzino R5 klasės automobilių įsitrynė ir Giedrius Notkus, važiavęs senesniu ir toli gražu ne tokiu vikriu „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu. Iš lietuvių jis antras greičiausias šiame ralyje. Giedrius sakė, kad būtų galėjęs kovoti ir dėl aukštesnių vietų, tačiau antrą kartą važiuojamuose greičio ruožuose tiesiog niekaip negalėjo pasivyti R5 klasės mašinų.

„Dvejopai sekėsi konkuruoti su lenkais. Pirmą kartą važiuojant greičio ruožus, kai danga geresnė, švari, galėjome važiuoti tuo pačiu tempu. Bet lekiant antrą kartą vietomis provėžos buvo tokios gilios, kad ratai tiesiog grunto nesiekė. O R5 technika tokiose situacijose turi pranašumą ir nuo manęs pabėgo. Tad tikrai reikėjo paprakaituoti dėl šio rezultato“, - pasakojo G. Notkus, kuris paskutinius prakaito lašus išliejo pačiame paskutiniame greičio ruože, kuriame netgi sugebėjo aplenkti Vaidotą Žalą. Aplenkė 0,1 sekundės, ir laimėjo papildomų taškų į čempionato kraitį.

Greičiausias tarp dviem ratais varomus automobilius pilotuojančių ekipažų buvo Justas Tamašauskas su Vaidu Šmigelsku. Šiemet jie pirmą kartą savo BMW M3 automobilį į finišą atvežė sveiką, neapgadinta. Viso to rezultatas – 1 vieta tarp 2WD automobilių ir daugybė galingos visais ratais varomos technikos, paliktos Justo dulkėse. Šis ekipažas bendroje įskaitoje užėmė 14 vietą.

„Labai gerai. Labai smagu. Pasisekė. Tikrai puiki diena. Rytas buvo kiek vėsesnis, šlapesnis, dabar jau saulė šviečia, gruntas geras, o ir paskutiniai greičio ruožai tokie susukti, su tramplynais, buvo vienas malonumas juos važiuoti. Labai smagu finišuoti o ir dar su tokiu rezultatu“, - išsišiepęs iki ausų žodžius bėrė Justas.

Jis kone pusę ralio labai įnirtingai, sekundė į sekundę kovojo su Giedriumi Firantu, taip pat vairavusiu BMW M3. Tačiau Giedrius ralio viduryje išlaužė ratą ir pabaigė lenktynes. Antrą vietą tarp 2WD įskaitos dalyvių užėmė Evaldas Joteika su „Volkswagen Polo“. Trečias – lenkas Lukašas Levandovskis su „Peugeot 208 R2“.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų