Pasibaigęs. 04-21 17:00
LKL
M Basket
63
Rytas
89
Pasibaigęs. 04-21 17:20
LKL
Žalgiris
101
CBet
57
Pasibaigęs. 04-21 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
96
Šiauliai
93
Pasibaigęs. 04-22 04:30
NBA
Thunder
94
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-22 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. 04-23 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
Pasibaigęs. 04-23 22:00
Eurolyga
Real Madrid
90
Baskonia
74
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
91
Fenerbahce
95
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
75
Olympiacos
77
Pasibaigęs. Šiandien 04:30
NBA
Thunder
124
Pelicans
92
Šiandien, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Šiandien, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Baskonia
0
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-27, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0

A.Juknevičius sieks įsigyti konkurencingesnį automobilį: „Privalome eiti į priekį“ VIDEO

2019.03.15 11:17
Antano Juknevičiaus automobilis grįžo iš Pietų Amerikos | Žygimanto Gedvilos / BNS foto nuotr.

Antano Juknevičiaus automobilis grįžo iš Pietų Amerikos | Žygimanto Gedvilos / BNS foto nuotr.

 Didžiausią dramą šių metų Dakaro ralyje dėl automobilio gedimų išgyvenęs Antanas Juknevičius apsisprendė. Lenktynininkas pardavinėja savo dabartinį automobilį ir sieks įsigyti modernesnę techniką, kuri leistų važiuoti greičiau, patikimiau ir siekti kasmetinio A. Juknevičiaus tikslo – gerinti Lietuvos sportininkų rezultatą Dakare. 

Jau 10-ąjį savo Dakaro ralį įveikęs A. Juknevičius pasakoja, kad pirmomis dienomis po Dakaro finišo galvoje nesustojo suktis ta pati mintis, o grįžus į Lietuvą ir pasižvalgius lenktyninių automobilių rinkoje galutinai apsisprendė. Nors techniką lenktynininkas atsinaujino prieš šį Dakarą – įsigijo paskutinį senosios „OTB“ kartos „Overdrive Hilux“, Antanas pasakoja, kad norisi būti bent jau vienose rogėse su kitais TOP-20 sportininkais – tik taip pavyks toliau lipti aukštyn.

„Galime labai ilgai demonstruoti, ką galima pasiekti su mažesniais biudžetais ir senesniais automobiliais, bet man atrodo Dakaras mūsų pankiškų finišų dviem padangom ar naktimis visi jau prisižiūrėjo užtektinai“, – juokiasi Dakaro legendos statusą šiemet gavęs A. Juknevičius. „Vaidas šiemet turėjo palyginti nedaug problemų ir klaidelių, o galutinėje įskaitoje nuo 10-uko jam trūko beveik valandos – tai rodo, kad tas mūsų lietuvių noras įšokti į TOP-10 kasmet tolsta, todėl reikia eiti į priekį ir technikos prasme. Galų gale, mūsų modeliui net kai kurių dalių nebegamina niekas, reikia patiems ieškoti ir gaminti – tai daug ką pasako.“

Antano Juknevičiaus taikinyje – „IRS“ kartos „Overdrive Hilux“. Tai naujausias modelis turintis pažangesnį ir galingesnį „RC F“ variklį, aukštesnį sukimo momentą, naujesnę greičių dėžę „Sadev“, taip pat – kur kas geresnį svorio balansą. Dėl visiškai kitokios karkaso konstrukcijos nei „OTB“ modelyje, „IRS“ skiriasi nuo pirmtako skiriasi kardinaliai. Kaip pasakoja lenktynininkas – skirtumai vizualiai ir ant popieriaus paprastam gerbėjui gal ir neatrodo dideli, tačiau jų visuma lemia, kad automobilis yra gerokai pranašesnis.

„Vien svorio skirtumas – apie 300 kg, yra milžiniškas pranašumas automobilių sporte. Jei paprastų automobilių evoliucijoje kelių metų laikotarpiu pokyčiai būna tik kosmetiniai, tai automobilių sporte kelių metų evoliucija yra šviesmečiai – čia kasmet metami milijonai tam, kad būtų sukurtas visapusiškai geresnis daiktas nei pernai, o svarbiausia – greitesnis nei konkurentų. Faktas, kad visiškai naują automobilį mums įsigyti tiesiog neįmanoma, tačiau keliose varžybose važiavusį – jau realiau. Tiesa, mums teks išspausti viską iš turimų resursų ir tikėtis šiek tiek sėkmės rinkoje“, – teigia A. Juknevičius.

Nuolat pozityvumu trykštantis Antanas Juknevičius pasakoja, kad iš gerbėjų, akylai sekančių komandos progresą ir tobulėjantį Dakaro ralio automobilių parką, nuolat gauna klausimų ir komentarų, kaip galima būtų bent simboliškai prisidėti prie komandos ir svarbiausia – naujos technikos. Į šį prašymą Antano komanda atsakė – jau šiandien sportininko „Facebook“ paskyroje galima rasti specialiai šiam tikslui sukurtą platformą „Prisidėk!”, kurioje galima prisidėti prie naujo automobilio įsigijimo.

„Komanda padirbėjo sukurdama visiškai naują sekciją, kurioje visi ras sau patogų būdą prisidėti prie mūsų komandos tikslų ir siekių – joje integruotos „PayPal“, „Patreon“ ir kt. sistemos, kuriomis naudojantis prisidėti paprasta ir greita. Atstovausime visus, be jokių skirstymų, lietuvius – visi už vieną komandą, viena komanda už visus“, – pasakoja Dakaro vilkas Antanas Juknevičius. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų