B.Vanagas apie nežinią dėl rezultatų: „Yra du variantai“ VIDEO
Benediktas Vanagas | Ryčio Šeškaičio nuotr.
Peru vykstančiame Dakaro ralyje šeštadienį sportininkai gali mėgautis poilsio diena, kol mechanikai pluša prie technikos ir ruošia ją antrajai ralio pusei.
Nors penktasis Dakaro ralio etapas baigėsi jau senokai, tačiau galutinių rezultatų nėra iki šiol. Sumaištis kilo dėl to, kad automobilių ir sunkvežimių klasių dalyviams greičio ruožas buvo sutrumpintas apie 17 val. Peru laiku. Tuo metu kai kurie automobiliai jau buvo pasiekę finišą, o kiti buvo sustabdyti ties trečiuoju kontrolės punktu dėl pavojaus, kurį kėlė tirštas rūkas.
Apklausa
Šiuo metu automobilių klasėje vis dar klasifikuota vos 19 ekipažų. Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu yra 10-i bendroje įskaitoje, bet neaišku, ar šią poziciją išsaugos po organizatorių sprendimo. Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas trečią kontrolės punktą pasiekė 23-i, bet nėra klasifikuoti bendroje įskaitoje. Nėra joje ir Antano Juknevičiaus su Dariumi Vaičiuliu, kurių laikas nepateikiamas net ir trečiame kontrolės punkte, nors greičio ruožą jie užbaigė.
„Čia prasideda sąmokslo teorijos. Kai viskas vyksta pagal planą, tada viskas aišku ir nėra vietos interpretacijoms. Kai dalis dalyvių įveikia visą trasą, o dalis sustabdoma dėl saugumo sumetimų, tada yra tam tikra grupė komisarų, kurie priiminėja sprendimus. Iš esmės gali būti priimti du sprendimai: palikti visų lyderių laiką, o visiems kitiems pridėti po vienodą laiką, pavyzdžiui, blogiausią laiką iš lyderių arba minusuoti lyderių laiką ir skaičiuoti visų rezultatus iki trečio kontrolės punkto. Jei priims vieną sprendimą, vieni bus laimingi, jei kitą – kiti. Manau, kad šioje vietoje labiausiai sužais ryšiai ir įtaka. „Toyota“, „Mini“, „Peugeot“ turi savo interesų. Dabar visi vaikšto pas komisarus, kurie turi priimti sprendimą ir būti objektyvūs. Mums būtų geriau, jei paliktų mūsų rezultatus“, - tiesioginiame eteryje sakė B.Vanagas.
B.Vanago interviu:
LIVE: Q&A. Rest day. General Financing #teamPitlane
Posted by Benediktas Vanagas on Saturday, January 12, 2019
„Mini“ komandai būtų naudingiau, jei rezultatai būtų skaičiuojami iki trečio kontrolės punkto, nes po jo Stephane‘as Peterhanselis ir Nani Roma prarado apie 10 min. laiko. Tuo tarpu „Peugeot“ ir „Toyota“ labiau tiktų rezultatų finiše išlaikymas, nes Sebastienas Loebas tada kiek sušvelnintų savo atsilikimą, o Nasseras Al-Attiyah dar labiau įsitvirtintų lyderio pozicijoje.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.