Socialiniai tinklai: A.Sanchezo perėjimas į „Manchester United“ sulaukė didesnio populiarumo už Neymaro persikėlimą į PSG (1)
Alexis Sanchezas | Organizatorių nuotr.
Daug ažiotažo sukėlęs Alexis Sanchezo persikėlimas iš Londono „Arsenal“ į „Manchester United“ sulaukė labai didelio populiarumo socialiniuose tinkluose ir netgi pralenkė brangiausio pasaulyje futbolininko Neymaro perėjimą į PSG.
„Raudonieji velniai“ paskelbė sausio mėnesį patyrę rekordinius marškinėlių pardavimus, o vien A.Sanchezo marškinėlių pardavimai buvo triskart didesni, nei ankstesnis geriausias rezultatas.
Pasak „Manchester United“ sporto direktoriaus Edo Woodwardo, istorija apie čiliečio įsigijimą sulaukė neregėto populiarumo ir socialinėje erdvėje.
„Tai buvo populiariausias „Manchester United“ pranešimas „Instagram“ tinkle, jis sulaukė dviejų milijonų paspaudimų „patinka“ ir komentarų. Feisbuke tai buvo daugiausiai kartų pasidalintas pranešimas per visą klubo istoriją. O grotažymė „Alexis7“ buvo populiariausia tema „Twitter“ tinkle visame pasaulyje.
Ed Woodward; "Sanchez signing generated 75% more social media interactions than Neymar to PSG. Set new Jan record for shirt sales. Three times previous best."
— Simon Stone (@sistoney67) February 8, 2018
Jeigu kalbėtume skaičiais, pranešimai apie A.Sanchezo įsigijimą sulaukė 75 procentais daugiau įsitraukimo, nei brangiausio visų laikų futbolininko Neymaro perėjimas iš „Barcelona“ į PSG“, teigė E.Woodwardas.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.