„Lakers“ ir „Heat“ pristatė savo rėmėjus
Marškinėliai | Organizatorių nuotr.
Los Andželo „Lakers“ ir Majamio „Heat“ prisijungė prie tų komandų, kurios kitą sezoną rungtyniaus su rėmėjų reklama ant marškinėlių.
Kalifornijos valstijos klubas sukirto rankomis su elektroninės prekybos įmone „Wish“. Jis už nedidelį reklaminį plotą ant marškinėlių per metus mokės 12–14 milijonų JAV dolerių.
Savo ruožtu „Heat“ sudarė trejų metų sutartį su technologijų kompanija „Ultimate Software“.
See our players in the updated look: https://t.co/AQF1nlQIwR #LAKERSxWISHapp pic.twitter.com/2oCTZJHCzR
— Los Angeles Lakers (@Lakers) September 21, 2017
Miami HEAT x @UltimateHCM#UltiHEAT pic.twitter.com/ruvcoKuAe4
— Miami HEAT (@MiamiHEAT) September 21, 2017