Pasibaigęs. 04-19 21:30
Eurolyga
Baskonia
89
Virtus Bologna
77
Pasibaigęs. 04-20 04:30
NBA
Pelicans
105
Kings
98
Pasibaigęs. 04-20 17:20
LKL
Wolves
111
Pieno žvaigždės
79
Pasibaigęs. 04-21 17:00
LKL
M Basket
63
Rytas
89
Pasibaigęs. 04-21 17:20
LKL
Žalgiris
101
CBet
57
Pasibaigęs. 04-21 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
96
Šiauliai
93
Pasibaigęs. 04-22 04:30
NBA
Thunder
94
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-22 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. Vakar 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Real Madrid
90
Baskonia
74
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Šiandien, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
Rytoj, 04:30
NBA
Thunder
0
Pelicans
0
Rytoj, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Baskonia
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-27, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0

B.Vanagas papasakojo apie pasirinktą taktiką, padangas ir galimybes

2017.01.02 14:08
Hilux Paraguay | Edgaro Buiko nuotr.

Hilux Paraguay | Edgaro Buiko nuotr.

 Į pirmąjį Dakaro ralio greičio ruožą, kuris Paragvajuje drieksis vos 39 kilometrus, Benediktas Vanagas važiuoja pasitikėdamas ir savimi, ir technika. „General Financing team Pitlane“ komandos ekipažas jau pasirinko taktiką sudėtingiausių planetos lenktynių prologui – važiuos purvo padangomis. Taktika numatyta ir visam Dakarui – nedaryti klaidų.

Apie prologo svarbą, pasirinktą taktiką, ekipažo bei „Toyota Hilux“ dermę – karštuose B. Vanago komentaruose iš Paragvajaus.

- Prieš pirmąjį Dakaro greičio ruožą lenktynininkai įprastai pasiskirsto į dvi stovyklas. Vieni sako, jog prologas yra itin svarbus lenktynių etapas, kitų nuomone – tai nereikšmingi keli kilometrai, nuskęsiantys tūkstančiuose kitų. Kuriai stovyklai priklausote Jūs?

- Dakare nėra nei vieno nesvarbaus greičio ruožo. Faktas, kad net ir jį laimėjus Dakaro tikrai nelaimėsi, tačiau jame padarius klaidą gali pralošti viską. Man pirmasis greičio ruožas svarbus tik vienu aspektu. Atsirasti savo greičio lenktynininkų tarpe. Todėl, kad pagal taisykles lenktynininkai kitą dieną startuoja pagal praėjusios dienos poziciją. Pasižiūrėjus į istoriją galima daug pasimokyti. Praėjusiame Dakare pamatėme, kiek svarbus gali būti trumpas pirmasis greičio ruožas. Turėję bėdų su stabdžių balansu pirmajame greičio ruože negalėjome padaryti gero rezultato. Dėl to kitą dieną, pašalinus techninį bolido trūkumą, startavome už lėtesnių varžovų. Natūralu, teko juos lenkti važiuojant dulkėse. O čia ir įžymioji karvė, kurią per dulkes pamatėme stipriai per vėlai. Rezultatas - apgadintas automobilis, prarasta daug laiko ir jau pačioje pradžioje atimta galimybė į aukštą poziciją lenktynėse. To nebūtų buvę jei jau pirmą dieną būtume važiavę savo tempu.

- Paragvajuje šiuo metu periodiškai 35-38 laipsnių karštį keičia liūtys. Rinksitės lietaus ar sausai dangai skirtas padangas?

- Komandos pasirinkimas – purvui skirti ratai. Logika paprasta: jei bus sausa, būsime kiek lėtesni nei varžovai, tačiau jei reikės braidyti po purvą, galėsime būti greiti būdami ganėtinai saugūs. Pavadinkime tai išmintinga, konservatyvia praktika. Mes dar nesame paskelbti tarp prioritetinių Dakaro vairuotojų (tokiais dažniausiai tampa gamyklinėse komandose startuojantys pilotai). Pagal Dakaro taisykles, prioritetiniai vairuotojai gali rinktis tik vieną rato protektoriaus raštą visoms lenktynėms. Čia nedidelis mūsų privalumas.

Padangos | Edgaro Buiko nuotr.

Padangos | Edgaro Buiko nuotr.

- Kaip vertinate savo ekipažo šansus kilti į TOP-20?

- Dakaro galutinėje įskaitoje, jei būsime drausmingi ir neturėsime techninių gedimų, tai visai realu. Tačiau išlaikyti mano paminėtą strategiją – nelengva užduotis.

- Su naujuoju „Toyota Hilux” artimiau susipažinti laiko per daug neturėjote. Vis dėlto testuose Paragvajuje galėjote pajausti, koks tai bolidas. Prieš startą dėl automobilio esate ramus?

- Šios specifikacijos „Toyota Hilux” bolidas tikrai geresnis, nei mes turėjome iki šiol. Vis dėlto greitu su juo gali būti tik aukštos klasės lenktynininkas, norint, kad galima būtų iš sportinio automobilio pasiimti viską, ką jis gali duoti. Iki šio Dakaro turėjau labai aktyvų sezoną važiuojant profesionalia technika. Naujojo „General Financing team Pitlane“ bolido „Toyota Hilux”pojūtis po testų atrodo taip: ir technika, ir ekipažas yra to paties galimybių lygio. Ar teisingai mąsčiau, pamatysime sausio 14 dieną Buenos Airėse J.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
A LYGA