Olimpiados dalyviai galėtų prarasti iškovotus medalius, jeigu nusižengtų reklamos taisyklėms
Olimpiniai žiedai | Scanpix nuotr.
Nuo liepos 28 iki rugpjūčio 24 dienos Rio de Žaneiro olimpiadoje dalyvausiantys sportininkai privalo sustabdyti santykius su rėmėjais, kurie nėra oficialūs Olimpinių žaidynių partneriai - kitaip jiems grės sankcijos.
Tik patvirtinti olimpiados rėmėjai gali naudoti tam tikrus terminus (pagal kontekstą), į kuriuos įeina žodžiai „pergalė, „pasirodymas“, „pastangos“, „2016“ ir kita.
Sportininkams, kurie pažeis taisykles, gali būti net atimti medaliai, tačiau greičiausiai būtų apsiribota įspėjimu.
Buvusi britų lengvaatlė Kelly Sortheton pasityčiojo iš tokio Tarptautinio olimpinio komiteto (IOC) sprendimo bei atkreipė dėmesį į dopingo vartojimą.
if your sponsor says good luck to you in Olympic time you face being booted out #rio2016,but drugs cheats??! #rule40 https://t.co/WUhOTuaAk9
— Kelly Sotherton (@KellySotherton) July 26, 2016
Tačiau ši taisyklė nėra nauja - ji buvo sukurta siekiant kovoti su „pasalūniška reklama“ (angl. „ambuch marketing“). Tai yra kuomet bendrovė bando susieti savo produktą su įvykiu, kuris turi savo oficialų rėmėją bei iš jo uždirbti.
Nuo 2012-ų metų Londono olimpinių žaidynių taisyklės buvo šiek tiek sušvelnintos ir dabar sportininkai gali parodyti savo rėmėjus, jeigu jie turi specialų leidimą.
#Rule40 starts tomorrow so I won't be able to say Thank You to my sponsor. THANK YOU FOR EVERYTHING @newbalance 🇺🇸 pic.twitter.com/udSEIPhsIA
— emma coburn (@emmajcoburn) July 26, 2016
Pateikiame anglišką neleistinų žodžių sąrašą (galimų žodžių vartojimas priklauso nuo konteksto):
2016
Rio/Rio de Janeiro
Gold
Silver
Bronze
Medal
Effort
Performance
Challenge
Summer
Games
Sponsors
Victory
Olympian
Olympic
Olympics
Olympic Games
Olympiad
Olympiads
Olimpinis šūkis „Citius - Altius - Fortius“ ir bet koks jo vertimas
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.